GuidZP400 |
533bad29-c141-4c49-9b2b-2e4ac2c816e4
|
Biuletyn |
567223-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Rezerw Materiałowych
|
Regon |
012199305
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grzybowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 22 360 91 00,
|
Zamawiajacy fax |
48 22 360 91 01
|
Zamawiajacy email |
zp@arm.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.arm.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.arm.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.arm.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrdenictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r.poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Rezerw Materiałowych, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup szaf ekranujących rack 19” oraz sprzętu komputerowego klasy Tempest
|
Numer referencyjny |
BPzp.261.38.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup szaf ekranujących rack 19” oraz sprzętu komputerowego klasy Tempest
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający warunkowo dopuszcza możliwość dokonania następującej zmiany Umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku:
1) zmiany miejsca i warunków świadczenia serwisu – w przypadku zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, zmian godzin pracy;
2) zmiany terminów – w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy, skrajne warunki atmosferyczne).
|
IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 7 szaf ekranujących rack 19” spełniających wymagania normy SDIP-27 Level B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32422000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
120
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup 7 szaf ekranujących rack 19” spełniających wymagania normy SDIP-27 Level B
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup zestawu komputerowego i drukarki monochromatycznej klasy TEMPEST spełniających wymagania normy SDIP-27 Level B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup zestawu komputerowego i drukarki monochromatycznej klasy TEMPEST spełniających wymagania normy SDIP-27 Level B
|
| |