zakup i dostawa nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i poligraficznych

Publication date 2019-07-01
End date 2019-07-10 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa nr 3964
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567277-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i poligraficznych w 144 asortymentach i ogólnej ilości około 1200 sztuk. Szczegółowy wykaz asortymentowy i ilościowy określony został w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5265a0f4-1b4e-436a-bcc4-8d3146fef537
Biuletyn 567277-N-2019
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa nr 3964
Regon 17172392000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bystra
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 892 326
Zamawiajacy fax 261 892 320
Zamawiajacy email w.lewandowski@wp.mil.pl
Adres strony url www.jw3964.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jw3964.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Złożenie oferty w formie pisemnej Adres: 03-700 Warszawa, ul. Bystra 1
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i poligraficznych
Numer referencyjny 13/2019/Z
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i poligraficznych w 144 asortymentach i ogólnej ilości około 1200 sztuk. Szczegółowy wykaz asortymentowy i ilościowy określony został w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się: Informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 400 000zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 2 lat wykonali z należytą starannością minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu dostawy asortymentu porównywalnego z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 450 000zł brutto wraz z referencjami z wykonanych dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.13-14 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 400 000zł.
Czy wadium 1
Wadium 15000,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 45,00
  
Kryteria Oryginał/Zamiennik
Znaczenie 45,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)