Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego

Publication date 2019-07-01
End date 2019-07-11 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566848-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego.

Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
 Wzór umowy,
 Opis przedmiotu zamówienia,
 Druk „Wycena ofertowa”,
 Wzór protokołu przyjęcia przekazania,
 Dokument gwarancyjny.

Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia:
• Latarki wielofunkcyjnej typu LED na hełm strażacki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk;
• Fantomu w formie torsu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości
do 1 sztuki;
• Uchwytu do latarki na hełm, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
w ilości do 20 sztuk;
• Ubrania specjalnego chroniącego przed czynnikami chemicznymi, zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 2 kompletów;
• Preparatu penetrująco-odtłuszczającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk;
• Sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94eee329-d71d-4ac3-bbc5-f1754b026acb
Biuletyn 566848-N-2019
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 35013684328100
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 85
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 13 10 40
Zamawiajacy fax 261 13 13 06
Zamawiajacy email rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl
Adres strony url www.rzikrakow.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rzikrakow.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzikrakow.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków - kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego
Numer referencyjny 34/2019/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:  Wzór umowy,  Opis przedmiotu zamówienia,  Druk „Wycena ofertowa”,  Wzór protokołu przyjęcia przekazania,  Dokument gwarancyjny. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia: • Latarki wielofunkcyjnej typu LED na hełm strażacki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk; • Fantomu w formie torsu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 1 sztuki; • Uchwytu do latarki na hełm, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 20 sztuk; • Ubrania specjalnego chroniącego przed czynnikami chemicznymi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 2 kompletów; • Preparatu penetrująco-odtłuszczającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk; • Sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia: • Latarki wielofunkcyjnej typu LED na hełm strażacki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk; • Fantomu w formie torsu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 1 sztuki; • Uchwytu do latarki na hełm, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 20 sztuk; • Ubrania specjalnego chroniącego przed czynnikami chemicznymi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 2 kompletów; • Preparatu penetrująco-odtłuszczającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk; • Sorbentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilości do 10 sztuk.
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert;3.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.4.Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 5. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - dokumenty wskazane w pkt III.4ppkt1-4 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tego podwykonawcy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla dostawy następujących pozycji, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć: • Miernik wielogazowy - deklaracja zgodności CE • Prądownica wodna 75 z możliwością regulacji strumienia i podawania piany - aktualne na dzień złożenia świadectwo dopuszczenia CNBOP - deklaracja zgodności CE • Latarka wielofunkcyjna typu LED na hełm strażacki - deklaracja zgodności CE - certyfikat ATEX z oznaczeniem: minimum II 1 G Ex i IIC T4 • Fantom w formie torsu - deklaracja zgodności CE • Sorbent - aktualne na dzień złożenia świadectwo dopuszczenia CNBOP • Kanister na paliwo i olej z dozownikiem do pilarek - certyfikat UN • Szelki bezpieczeństwa z amortyzatorem bezpieczeństwa - deklaracja zgodności CE
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia,następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” – odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę(wzór– zał. nr1 do siwz). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2.Wypełniony druk – „Wyceny ofertowa” – sporządzony zgodnie z pkt 15 siwz (wzór – zał. nr 5 do siwz). 3.Wykonawca,w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców
Czy wadium 1
Wadium Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres,charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian - zawiera załącznik nr 3 do siwz - wzór umowy
IV 4 4 data 2019-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji na latarkę wielofunkcyjną typu LED na hełm strażacki
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji na hydrauliczny zestaw do wyważania dwuwężowy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)