DOSTARCZENIE SPRZĘTU IT DLA NOWEJ SIEDZIBY MAŁOPOLSKIEGO CENTRUM LECZENIA I REHABILITACJI OPARZEŃ ORAZ CHIRURGII PLASTYCZNEJ I REPLANTACYJNEJ ORAZ ODDZ. INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ DLA DZIECI

Publication date 2019-07-02
End date 2019-07-10 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568279-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 323000006, 386534001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętu IT dla nowej siedziby Małopolskiego Centrum Leczenia i Rehabilitacji Oparzeń oraz Chirurgii Plastycznej i Replantacyjnej oraz Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej dla Dzieci do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr: 1A – 1B do nin. specyfikacji.
2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b4bc86f-1b30-4e84-912e-d2265b4baff5
Biuletyn 568279-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 12118869400000
Zamawiajacy adres ulica os. Złotej Jesieni
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-826
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126468502
Zamawiajacy fax 126468930
Zamawiajacy email asorys@rydygierkrakow.pl
Adres strony url www.szpitalrydygier.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr RPMP.12.01.02-12-0413/17 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach RegionalnegoProgramu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalrydygier.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. os. Złotej jesieni 1, 31-826 Kraków, Dziennik Podawczy pok. nr 238
Nazwa nadana zamowieniu DOSTARCZENIE SPRZĘTU IT DLA NOWEJ SIEDZIBY MAŁOPOLSKIEGO CENTRUM LECZENIA I REHABILITACJI OPARZEŃ ORAZ CHIRURGII PLASTYCZNEJ I REPLANTACYJNEJ ORAZ ODDZ. INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ DLA DZIECI
Numer referencyjny 177/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętu IT dla nowej siedziby Małopolskiego Centrum Leczenia i Rehabilitacji Oparzeń oraz Chirurgii Plastycznej i Replantacyjnej oraz Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej dla Dzieci do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr: 1A – 1B do nin. specyfikacji. 2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji. 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji), c) podpisany i wypełniony odpowiednio załącznik nr 1A – 1B do SIWZ odpowiednio dla Pakietu 1-3 d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej), Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. 9. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. 10. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie: - oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo - kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w niniejszym Postępowaniu. 11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez Zamawiającego. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę. 13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 10 lit. b), d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 7 ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie nazwy lub numeru katalogowego Przedmiotu Umowy, przy zachowaniu jego parametrów. Powyższe zmiany powinny być uprzednio, pisemnie (pod rygorem nieważności) zaakceptowane przez Nabywcę, nie mogą skutkować zwiększeniem wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy.
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38653400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Telewizor 60” z uchwytem do montażu ściennego – szt. 1 Potwierdzenie spełnienia minimalnych wymagań (tak/nie) 1 Przekątna ekranu min. 60 cali 2 Rozdzielczość nominalna: 3840 x 2160 (4K Ultra HD) piksele 3 Format obrazu: 16:9 4 Częstotliwość odświeżania : min. 100Hz 5 Technologia wykonania: LCD-LED 6 Funkcje sieciowe min.: WiFi, DLNA 7 Złącza HDMI: min 3 8 Złącza USB : min 2 9 Port LAN 10 Tuner: DVB-T 11 System dźwięku przestrzennego ( np.Dolby Digital lub DTS ) 12 Moc głośników: min. 10W 13 Pilot 14 Montaż ścienny + uchwyt do montażu ściennego z regulowanym pochyleniem w pionie, regulacja w poziomie +/-45 stopni, regulowanym odstępem od ściany 15 Przeglądarka internetowa 16 Certyfikat CE lub deklaracja zgodności producenta (należy dostarczyć dokument potwierdzający spełnienie wymogów lub złożyć pisemne oświadczenie potwierdzające posiadanie wymaganych certyfikatów) 17 Gwarancja min. 24 miesiące Telewizor 55” z uchwytem do montażu ściennego szt.3 Potwierdzenie spełnienia minimalnych wymagań (tak/nie) 1 Przekątna ekranu min. 55 cali 2 Rozdzielczość nominalna: 3840 x 2160 (4K Ultra HD) piksele 3 Format obrazu: 16:9 4 Technologia wykonania: LCD-LED 5 Funkcje sieciowe min.: WiFi, , DLNA 6 Złącza HDMI: min 3 7 Złącza USB : min 2 8 Port LAN 9 Tuner: DVB-T 10 System dźwięku przestrzennego ( np.Dolby Digital lub DTS ) 11 Moc głośników: min. 10W 12 Pilot 13 Montaż ścienny + uchwyt do montażu ściennego z regulowanym pochyleniem w pionie, regulacja w poziomie +/-45 stopni, regulowanym odstępem od ściany 14 Przeglądarka internetowa 15 Certyfikat CE lub deklaracja zgodności producenta (należy dostarczyć dokument potwierdzający spełnienie wymogów lub złożyć pisemne oświadczenie potwierdzające posiadanie wymaganych certyfikatów) 16 Gwarancja min. 24 miesiące Telewizor min. 36” z uchwytem do montażu ściennego szt. 1 Potwierdzenie spełnienia minimalnych wymagań (tak/nie) 1 Przekątna ekranu min. 36 cali max. 43 cali 2 Rozdzielczość nominalna: 1920x1080 (Full HD HD) 3 Format obrazu: 16:9 4 Częstotliwość odświeżania : min. 100Hz 5 Technologia wykonania: LED 6 Funkcje sieciowe min.: WiFi, DLNA 7 Złącza HDMI: min 2 8 Złącza USB : min 1 9 Port LAN 10 Tuner: DVB-T 11 System dźwięku przestrzennego ( np.Dolby Digital lub DTS ) 12 Moc głośników: min. 2x10W 13 Pilot 14 Montaż ścienny + uchwyt do montażu ściennego z regulowanym pochyleniem w pionie, regulacja w poziomie +/-45 stopni, regulowanym odstępem od ściany 15 Przeglądarka internetowa 15 Certyfikat CE lub deklaracja zgodności producenta (należy dostarczyć dokument potwierdzający spełnienie wymogów lub złożyć pisemne oświadczenie potwierdzające posiadanie wymaganych certyfikatów) 17 Gwarancja min. 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38653400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Projektor - szt. 1 Potwierdzenie spełnienia minimalnych wymagań (tak/nie) 1 Matryca DLP 2 Moc lampy - min. 200W 3 Żywotność lampy w trybie ekonomicznym min. 5500h 4 Współczynnik kontrastu Min 10000:1 5 Rozdzielczość HD 1920x1080 6 Jasność (min) 2200 ANSI 7 Format obrazu standardowy / skompresowany 16:9 / 4:3 8 Wielkość obrazu (minimalny przedział) 60-230 cali 9 Wejścia / wyjścia HDMI, komponent, D-SUB 15pin, RS-232, audio/ Wyjście liniowe audio 1 Złącze USB 11 Głośniki (moc min.) 10 W 12 Wymagany Certyfikat CE lub deklaracja zgodności producenta (należy dostarczyć dokument potwierdzający spełnienie wymogów lub złożyć pisemne oświadczenie potwierdzające posiadanie wymaganych certyfikatów) TAK 13 Mocowanie sufitowe TAK 14 Pilot + baterie, kabel zasilający, kabel D-SUB TAK 15 Gwarancja + gwarancja na lampę – 12 miesięcy Min.24 miesiące Ekran projekcyjny - szt. 1 Potwierdzenie spełnienia minimalnych wymagań (tak/nie) 1 Wymiary min. ( szer x wys) cm Od 220 do 250 2 Mocowanie Ścienno - sufitowe 3 Format 4:3 4 Napęd elektryczny 5 Pilot W zestawie 6 Kolor ekranu Biały 7 W zestawie śruby i uchwyty montażowe Tak 8 Gwarancja Min. 24 miesiące
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)