PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU I ODZIEŻY SPORTOWEJ

Publication date 2019-07-02
End date 2019-07-15 00:00:00
Instytucja 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież sportowa,
  • Obuwie sportowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567968-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 184120000, 374000002, 188200003, 374111003, 375352205
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- Zadanie nr 1: materiałów i sprzętu sportowego
- Zadanie nr 2: odzieży sportowej
- Zadanie nr 3: obuwia sportowego
- Zadanie nr 4: sprzętu narciarskiego
- Zadanie nr 5: sprzętu wspinaczkowego
- Zadanie nr 6: wyposażenia hali
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
- załączniki nr 1.1.-1.6. – formularz ofertowy;
- załączniki nr 4 – wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e0c0bebe-4e9a-44c3-a54a-238c09f3a782
Biuletyn 567968-N-2019
Zamawiajacy nazwa 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 20625701000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obornicka
Zamawiajacy adres numer domu 100-102
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-984
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 656 244
Zamawiajacy fax 261 656 228
Zamawiajacy email 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.2wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.2wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Drogą pocztową - wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU I ODZIEŻY SPORTOWEJ
Numer referencyjny SZKOL/429/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Zadanie nr 1: materiałów i sprzętu sportowego - Zadanie nr 2: odzieży sportowej - Zadanie nr 3: obuwia sportowego - Zadanie nr 4: sprzętu narciarskiego - Zadanie nr 5: sprzętu wspinaczkowego - Zadanie nr 6: wyposażenia hali Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: - załączniki nr 1.1.-1.6. – formularz ofertowy; - załączniki nr 4 – wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Zadanie nr 1: materiałów i sprzętu sportowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Zadanie nr 2: odzieży sportowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18820000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Zadanie nr 3: obuwia sportowego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37411100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Zadanie nr 4: sprzętu narciarskiego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZADANI NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37535220-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Zadanie nr 5: sprzętu wspinaczkowego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Zadanie nr 6: wyposażenia hali
  

Criterion

Kryteria Termin wymiany towaru na wolny od wad
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)