GuidZP400 |
31f8c451-9224-4e08-bc6b-b04ed2d6229a
|
Biuletyn |
567508-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Mikołowskiego
|
Regon |
27628477900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 32-48-100, 32-48-125
|
Zamawiajacy fax |
(032) 32-48-147, 32-48-132
|
Zamawiajacy email |
zampub@mikolowski.pl
|
Adres strony url |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście C, I piętro, kancelaria - pokój nr 232
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej w Zespole Szkół Specjalnych Nr 2 w Mikołowie oraz do pracowni obsługi gości i warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, przewidzianych w ramach projektu pn.: Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.
|
Numer referencyjny |
MNZ.272.25.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej w Zespole Szkół Specjalnych Nr 2 w Mikołowie oraz pracowni obsługi gości i warsztatów szkolnych w Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach ,przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. 1.1.Zakres zamówienia obejmuje dostawę do pracowni kuchennej, pracowni obsługi gości i warsztatów szkolnych następującego sprzętu: 1. Zastawa stołowa - Pracownia obsługi gości ZSP Ornontowice – 1 zestaw 2. Ostrzałka do noży - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 3. Zestaw noży kuchennych - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 zestaw 4. Komplet desek ze stojakiem - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 5 zestawów 5. Frytownica 4 litry - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 6. Sterylizator UV do Jaj - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 7. Syfon do bitej śmietany + Naboje - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 2 sztuki 8. Zestaw noży dekoracyjnych - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 zestaw 9. Grill Kontaktowy - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 10. Podgrzewacz do talerzy - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 11. Maszynka do mielenia mięsa - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 4 sztuki 12. Blender ręczny - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 4 sztuki 13. Fartuch kuchenny - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 9 sztuk 14. Rękawica kuchenna - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 9 sztuk 15. Ścierka kuchenna - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 10 sztuk 16. Łapka do garnków - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 komplety 17. Komplet naczyń - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 komplety 18. Garnek minimum 10l z pokrywką - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 19. Naczynie żaroodporne duże - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie- 2 sztuki 20. Naczynie żaroodporne małe - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie -2 sztuki 21. Wok z pokrywką - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 22. Patelnia (28cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 23. Patelnia (20cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 24. Prasa do ziemniaków - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 25. Zaokrąglona trzepaczka - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 26. Tłuczek do mięsa - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 27. Tłuczek do ziemniaków - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 28. Chochla do zupy - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 29. Otwieracz do konserw - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 30. Miska 16 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 10 sztuk 31. Miska 28 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 32. Miska 12 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 33. Miska 20 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 34. Miska 28 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 35. Miska 36 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 36. Taca kelnerska min.35cmx45cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie –2 sztuki 37. Sztućce - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 komplety 38. Półmisek (38cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 39. Półmisek(31cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 40. Talerzyk deserowy 21 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 20 sztuk 41. Dzbanek z pokrywką - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 42. Kosz na odpady - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 43. Pojemnik na suchą żywność - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 10 sztuk 44. Nóż do warzyw - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 3 sztuki 45. Widelec i nóż do krojenia mięs - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 komplety 46. Nożyce do ryb i drobiu - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 47. Szczypce kuchenne - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 48. Moździerz - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 49. Łopatka - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 50. Płyta indukcyjna - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 51. Piekarnik - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 52. Stół produkcyjny ze stali nierdzewnej (min.180 cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 53. Maszynka do mięsa - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 54. Blender - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 55. Waza na zupę 3l - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 3 sztuki 56. Waga pomiarowa - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 57. Czajnik elektryczny - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 58. Termos z pompką - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 59. Zestaw do zamiatania - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 60. Mop do mycia podłóg - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 61. Podstawka pod garnek- Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 62. Czasomierz - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 63. Blacha do muffin - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 64. Forma do pieczenia - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 65. Wałek - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 66. Suszarka do naczyń - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 67. Pojemnik na sztućce - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 68. Zestaw gąbek kuchennych (min. 3 szt.) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 zestawy 69. Lodówka - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 70. Ostrzarka do noży - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie sprzętu , zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających obowiązujących przepisów prawa. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do następujących szkół: 1) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 , 2) Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a, w godzinach uzgodnionych ze specjalistami ds. rekrutacji w powyższych szkołach. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
|
Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ i formularzem cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ), następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1 Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1) Konieczność wykonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 2) Jeśli dane pozycje sprzętu dostarczanego w ramach niniejszej Umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania Umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innego sprzętu o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej Umowie, a w szczególności w załącznikach do Umowy. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 3) Gdy zmiana postanowień umownych jest korzystana dla Zamawiającego, 4) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszego zamówienia; 5) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Umowy; 7) zmiany sposobu rozliczenia Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych; 8) w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.).
|
IV 4 4 data |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|