Dostawa środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).

Publication date 2019-07-03
End date 2019-07-12 00:00:00
Instytucja 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568914-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty.
2.Dostarczone środki czystości powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji.
3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem odbioru środków czystości są magazyny Zamawiającego:
1) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66 (dla zadania nr 1)
2) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66 oraz Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 (dla zadania nr 2)
3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30122631-fd2e-490e-8116-f23720f50f35
Biuletyn 568914-N-2019
Zamawiajacy nazwa 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 33120312800000
Zamawiajacy adres ulica 4 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 68 15, 261 45 61 95
Zamawiajacy fax 261 45 62 44
Zamawiajacy email 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.17wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.17wog.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.17wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. poz. 529 z 2015 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
Numer referencyjny 27/WOG/D/Żywn./19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. 2.Dostarczone środki czystości powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem odbioru środków czystości są magazyny Zamawiającego: 1) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66 (dla zadania nr 1) 2) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66 oraz Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 (dla zadania nr 2) 3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Karty charakterystyki w poz. wyszczególnionych w załączniku nr 1 – Formularz ofertowy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka Zamówienia publiczne/2019/powyżej 30000 euro informacji z otwarcia ofert , o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Kompletna oferta musi zawierać: 1)wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik do SIWZ, wzór – załącznik nr 3 do SIWZ, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 4)w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 5)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania XXVI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3; 2) Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. 4 Marca 3, 75 – 901 Koszalin, telefonicznie pod numerem: 261 456 815 lub mailowo: 17wog.przetargi@ron.mil.pl 3) inspektorem ochrony danych osobowych w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest Pani Ewelina LICKIEWICZ, kontakt: 261 456 839.; 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: dostawa środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania) w Koszalinie – numer postępowania 27/WOG/D/Żywn./19. 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO znajduje się w Formularzu oferty.
IV 4 4 data 2019-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Dostawa środków czystości do utrzymania higieny bloków żywnościowych – Służba Żywnościowa;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania). Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień, odpowiednio: 39830000-9, 398331100-7, 42956000-2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. 2) Dostarczone środki czystości powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem odbioru środków czystości są magazyny Zamawiającego: 1) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66 (dla zadania nr 1) 2) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66 oraz Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 (dla zadania nr 2) 3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Dostawa środków chemicznych do wysokociśnieniowych myjni samochodowych typu KARCHER, AWAS – Sekcja Sprzętu Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania). Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień, odpowiednio: 39830000-9, 398331100-7, 42956000-2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. 2) Dostarczone środki czystości powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem odbioru środków czystości są magazyny Zamawiającego: 1) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66 oraz Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 (dla zadania nr 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)