GuidZP400 |
c4ba1841-c22f-4511-8a3b-8397d7df8870
|
Biuletyn |
568756-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
14299025400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
Adres strony url |
dwwam.nowybip.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
dwwam.nowybip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
dwwam.nowybip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
dwwam.nowybip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW REWITA Sp. zo.o. Oddział Rewita Rogowo, Rogopwo 76, 72-330 Mrzeżyno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy środków czystości dla AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo
|
Numer referencyjny |
RWT/ORGW/272-PZP/16/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości dla AMW REWITA Sp. z o. o. Oddział Rewita Rogowo, Rogowo 76, 72-330 Mrzeżyno, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ – formularz ilościowo-cenowy z podziałem na dwa zadania:
Zadanie Nr 1 – Dostawa profesjonalnych środków czystości do Oddziału Rewita Rogowo
Zadanie nr 2 – Dostawa środków czystości do Oddziału Rewita Rogowo.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ dla każdego zadania oddzielnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
Zadanie nr 1
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Zadanie nr 2
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. - W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
b) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego
zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub
ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zadanie nr 1 -
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
a) Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym w poz. 2,8 wyszczególnionych w załączniku nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy.
ponadto do zadania nr 1 i 2
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, oraz formularz ofertowo-cenowy – załącznik nr 2 i 3 do SIWZ dla każdego zadania oddzielnie.
3) Komplet kart charakterystyki / katalogowych dla każdego z zaoferowanych produktów - dot. zadania nr 1, w sposób jednoznaczny potwierdzających spełnianie wszystkich parametrów podanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, w szczególności do podpisania oferty, dokumentów i oświadczeń, o ile przedstawiciel Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy:
1) okresu obowiązywania Umowy w przypadku niewykorzystania wartości Umowy po terminie wskazanym
w § 8 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy do czasu całkowitego wykorzystania wartości Umowy,
2) typu Towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy w sytuacji zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie, zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także składu lub nazwy handlowej danego Towaru przez producenta, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik Towaru,
3) wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
4) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, bez zmiany cen określonych w ofercie Wykonawcy,
5) podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą,
6) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany:
a) przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
2. Zmiana treści Umowy na podstawie pkt 6 powyżej jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że zmiany wskazane w ust. 6 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wówczas przedstawi stosowne dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa profesjonalnych środków czystości do Oddziału Rewita Rogowo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie Nr 1 – Dostawa profesjonalnych środków czystości do Oddziału Rewita Rogowo
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ dla każdego zadania oddzielnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości do Oddziału Rewita Rogowo.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Dostawa środków czystości do Oddziału Rewita Rogowo.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ dla każdego zadania oddzielnie.
|
| |