GuidZP400 |
0a38a870-8a36-45a3-95e3-7a7a19eecf82
|
Biuletyn |
568389-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa
|
Regon |
51075030900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Emilii Plater
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-562
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 5219840,
|
Zamawiajacy fax |
89 5219849
|
Zamawiajacy email |
dzp@warmia.mazury.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.warmia.mazury.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 12.1 Wsparcie procesu przygotowania, wdrażania, monitorowania i kontroli (typ projektu „Wsparcie inkubowania, przygotowania i realizacji innowacyjnych projektów dla CT 1”) Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.warmia.mazury.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.warmia.mazury.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych, ul. Emilii Plater 1, pok. 438, 10-562 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa mebli biurowych oraz foteli i krzeseł
|
Numer referencyjny |
ZP.272.1.51.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz foteli i krzeseł do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, łącznie z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego na terenie Olsztyna.
2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części, tj.:
1) Część I – dostawa mebli biurowych
2) Część II – dostawa foteli i krzeseł
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
2.Ze względów technicznych celem nadania ogłoszenia w sekcji III.3) zaznaczono oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z czym nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
IV 4 4 data |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|