Dostawa sprzętu komputerowego, CZĘŚĆ 1 - zestawy komputerowe typu All in One

Publication date 2019-07-05
End date 2019-07-16 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570245-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 23 zestawów komputerowych typu All in One, dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi w języku polskim w wersji elektronicznej
oraz świadczenie usług przez techniczny serwis gwarancyjny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc2c57c6-4cb2-44c7-bf74-754ba2230e28
Biuletyn 570245-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny
Regon 15540000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Noakowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-664
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6282741, 2347507
Zamawiajacy fax 226 282 741
Zamawiajacy email oknoa@ch.pw.edu.pl
Adres strony url www.pw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Warszawska Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, pok. 162 (Biuro Dziekana)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, CZĘŚĆ 1 - zestawy komputerowe typu All in One
Numer referencyjny WChZP/11/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 23 zestawów komputerowych typu All in One, dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi w języku polskim w wersji elektronicznej oraz świadczenie usług przez techniczny serwis gwarancyjny.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, przy czym Zamawiający może pobrać samodzielnie ten dokument z odpowiedniej internetowej bazy danych jeżeli wykonawca w ofercie dopuści taką możliwość
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca wraz z ofertą złoży: a) wypełniony formularz oferty; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty; c) oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, jeżeli dotyczy, 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: 1) wartości podatku VAT w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT lub gdy Zamawiający nie uzyska zaświadczenia, o którym mowa w § 5 ust. 4 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ; 2) terminu realizacji umowy w sytuacji gdy ze względów organizacyjnych lub losowych Zamawiający zmuszony będzie do przesunięcia terminu dostawy, 3) modelu zestawów będących przedmiotem umowy w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia wyszczególnione w ofercie Wykonawcy zestawy będą niedostępne – Wykonawca może dostarczyć zestawy równoważne, to znaczy o parametrach technicznych i jakości nie gorszej niż zestawy wyszczególnione w ofercie pod warunkiem wcześniejszego uzyskania akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostarczenia sprzętu zastępczego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)