Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla Biura Prezesa AMW przez okres 12 miesięcy

Publication date 2019-07-05
End date 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569954-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla Biura Prezesa AMW przez okres 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a90ec885-a94f-4439-97b5-ac5732d3eb9e
Biuletyn 569954-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego
Regon 11263946000000
Zamawiajacy adres ulica Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 26 A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3149700,
Zamawiajacy fax 22 3149900
Zamawiajacy email dzp.bp@amw.com.pl,
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://amw.eb2b.com.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://amw.eb2b.com.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla Biura Prezesa AMW przez okres 12 miesięcy
Numer referencyjny DZP-BP.7720.234.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla Biura Prezesa AMW przez okres 12 miesięcy
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, wyłącznie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany z wyłączeniem sytuacji określonej w ust. 3. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, których wejście w życie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) zmiana terminu wykonania zlecenia wynikająca z działania siły wyższej, o której mowa w § 7 ust. 4; 3) zaistnienie w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty i były one niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji papieru, modyfikacja/zmiana parametrów itp.), co skutkowałoby brakiem możliwości dalszej realizacji umowy na dotychczasowych warunkach. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu papieru równoważnego, tj. papieru tego samego producenta o innych oznaczeniach lub papieru innego producenta, o takich samych lub lepszych cechach, co dany papier określony w załączniku nr 4. Wykonawca rozpocznie dostawy nowego papieru pod warunkiem zmiany umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwyższenia cen jednostkowych; 4) zmniejszenie zakresu realizacji umowy, jeżeli realizacja umowy stanie się niemożliwa ze względu na wycofanie ze sprzedaży przez producenta papieru określonego w załączniku nr 3 do umowy i brak możliwości zastąpienia przez Wykonawcę wycofanego papieru papierem o takich samych lub lepszych cechach. W takim przypadku Zamawiający ma również prawo zmniejszyć proporcjonalnie kwotę przeznaczoną na realizację umowy; 5) zmiana siedziby Jednostki, wskazana w § 3 ust. 7. 3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która to zmiana zacznie obowiązywać po dniu zawarcia niniejszej umowy, wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku. 4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany obowiązują od dnia podpisania aneksu przez obie Strony lub o dnia wejścia w życie przepisów powszechnie obowiązujących. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2, z zastrzeżeniem pkt 1), 3), 4) jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 1) – 3) i 5) nie mogą spowodować zwiększenia łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1.
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy cząstkowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)