GuidZP400 |
a90ec885-a94f-4439-97b5-ac5732d3eb9e
|
Biuletyn |
569954-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Regon |
11263946000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3149700,
|
Zamawiajacy fax |
22 3149900
|
Zamawiajacy email |
dzp.bp@amw.com.pl,
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://amw.eb2b.com.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://amw.eb2b.com.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla Biura Prezesa AMW przez okres 12 miesięcy
|
Numer referencyjny |
DZP-BP.7720.234.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla Biura Prezesa AMW przez okres 12 miesięcy
|
Cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, wyłącznie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany z wyłączeniem sytuacji określonej w ust. 3.
2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą:
1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, których wejście w życie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) zmiana terminu wykonania zlecenia wynikająca z działania siły wyższej, o której mowa w § 7 ust. 4;
3) zaistnienie w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty i były one niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji papieru, modyfikacja/zmiana parametrów itp.), co skutkowałoby brakiem możliwości dalszej realizacji umowy na dotychczasowych warunkach. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu papieru równoważnego, tj. papieru tego samego producenta o innych oznaczeniach lub papieru innego producenta, o takich samych lub lepszych cechach, co dany papier określony w załączniku nr 4. Wykonawca rozpocznie dostawy nowego papieru pod warunkiem zmiany umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwyższenia cen jednostkowych;
4) zmniejszenie zakresu realizacji umowy, jeżeli realizacja umowy stanie się niemożliwa ze względu na wycofanie ze sprzedaży przez producenta papieru określonego w załączniku nr 3 do umowy i brak możliwości zastąpienia przez Wykonawcę wycofanego papieru papierem o takich samych lub lepszych cechach. W takim przypadku Zamawiający ma również prawo zmniejszyć proporcjonalnie kwotę przeznaczoną na realizację umowy;
5) zmiana siedziby Jednostki, wskazana w § 3 ust. 7.
3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która to zmiana zacznie obowiązywać po dniu zawarcia niniejszej umowy, wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany obowiązują od dnia podpisania aneksu przez obie Strony lub o dnia wejścia w życie przepisów powszechnie obowiązujących.
5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2, z zastrzeżeniem pkt 1), 3), 4) jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem nieważności.
6. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 1) – 3) i 5) nie mogą spowodować zwiększenia łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|