Dostawa 2 zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów w Poznaniu

Publication date 2019-07-05
End date 2019-07-16 00:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570005-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 397153000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa 2 zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów w Poznaniu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1A-1B do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
4. Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 2:
CZĘŚĆ Nr 1 – dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 1;
CZĘŚĆ Nr 2 – dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55aa31d8-c875-4ff6-a128-f77d4b42aed4
Biuletyn 570005-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Regon 17343300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czechosłowacka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-459
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 355 900
Zamawiajacy fax 618 301 191
Zamawiajacy email przetargi@sapsp.edu.pl
Adres strony url https://www.sapsp.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.sapsp.edu.pl/wszczete.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 2 zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów w Poznaniu
Numer referencyjny ST-IV.2370.17.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa 2 zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów w Poznaniu”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1A-1B do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami. 4. Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 2: CZĘŚĆ Nr 1 – dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 1; CZĘŚĆ Nr 2 – dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 2.
Cpv glowny przedmiot 39715300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Szczegóły dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymaganego poziomu zdolności
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający – przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ. Przy czym Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zmianami).
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane zgodnie z zapisami Roz. V pkt 11 SIWZ, 3) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1: 2.000,00 zł Część nr 2: 3.000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonany został wybór Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych przedmiotu umowy oraz zmiany jego parametrów technicznych, zawartych w załacznikach nr 1, 2 do umowy, 2) zmiany przepisów prawa, mające wpływ na wykonanie umowy - dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa, 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy - gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy, w szczególności, gdy zmiana terminu realizacji będzie korzystna dla Zamawiającego lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymanych od dysponentów nadrzędnych lub w przypadku zaistnienia siły wyższej.
IV 4 4 data 2019-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39715300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39715300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne oraz ilościowe zostały wskazane w załączniku nr 1B do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu – zestaw nr 2
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)