1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Biłgorajska 11. Zamawiający wyszczególnił sześć części zamówienia w następujących asortymentach: 1) Warzywa i owoce 2) Różne artykuły spożywcze 3) Mięso i wyroby wędliniarskie 4) Mrożonki 5) Pieczywo 6) Drób 7). Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e,2f, do SIWZ. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Ilości asortymentów podane w w/w załącznikach zawierają przewidywane zapotrzebowanie na okres 11 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby żywionych osób w stołówce. Ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić tej liczby, ogólna ilość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości asortymentów podanych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ (np. zwiększona zachorowalność lub nieobecność osób korzystających ze stołówki oraz konieczność zmiany jadłospisu). W tej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. |
GuidZP400 |
ea2b089d-4a25-40fe-8c42-892362deff74
|
Biuletyn |
569791-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu
|
Regon |
00113463600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Biłgorajska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Księżpol
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23-415
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846877404
|
Zamawiajacy email |
intendentkazswk@o2.pl
|
Adres strony url |
www.zsksiezpol.szkolna.net
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsksiezpol.szkolna.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu ul. Biłgorajska 11, 23-415 Księżpol
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Biłgorajska 11. Zamawiający wyszczególnił sześć części zamówienia w następujących asortymentach: 1) Warzywa i owoce 2) Różne artykuły spożywcze 3) Mięso i wyroby wędliniarskie 4) Mrożonki 5) Pieczywo 6) Drób 7). Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e,2f, do SIWZ. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Ilości asortymentów podane w w/w załącznikach zawierają przewidywane zapotrzebowanie na okres 11 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby żywionych osób w stołówce. Ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić tej liczby, ogólna ilość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości asortymentów podanych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ (np. zwiększona zachorowalność lub nieobecność osób korzystających ze stołówki oraz konieczność zmiany jadłospisu). W tej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta cenowa, która musi być sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ uwzględniająca część lub całość zamówienia, 2) kalkulacja asortymentowo-cenowa na odpowiednim załączniku 2a – 2f w zależności od tego czy Wykonawca składa ofertę na całość zadania, wybrane części czy na jedną część, 3) oświadczenie, potwierdzające spełnianie warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy oraz określonych na podstawie art.22 ust.1 pkt. 2 - Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych art. 24 ust.1 ustawy pkt. 1 oraz określonych na podstawie art.24 ust. 5 - Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ); 4) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, - załącznik Nr 4,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawek podatku VAT. 2. Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01stycznia 2020 r., w dniach: 02.01.2020r., 01.04.2020r.,01.07.2020r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej. Do pisemnego zawiadomienia przez stronę domagającą się zmiany zostanie dołączona decyzja cenowa Głównego Urzędu Statystycznego określającego wysokość cen.
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
SIWZ- załącznik 2a
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
SIWZ- załącznik 2b
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wyroby wędliniarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
SIWZ- załącznik 2c
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
SIWZ- załącznik nr 2d
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
SIWZ- załącznik nr 2e
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
SIWZ- załącznik nr 2f
|
| |