zakup wraz z dostawą środków czystości

Publication date 2019-07-05
End date 2019-07-16 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570022-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia ZM 35/230/2019 jest zakup wraz z dostawą środków czystości dla SP ZOZ Puławy z podziałem na cztery zadania . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3cc51e98-3878-4066-a34e-035de6d1e4e6
Biuletyn 570022-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43120573100000
Zamawiajacy adres ulica Bema
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 45 02 223,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@szpitalpulawy.pl,
Adres strony url www.szpitalpulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalpulawy.pl
Wymagane przeslanie ofert inny OSOBIŚCIE LUB DROGĄ POCZTOWĄ
Nazwa nadana zamowieniu zakup wraz z dostawą środków czystości
Numer referencyjny ZM 35/230/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia ZM 35/230/2019 jest zakup wraz z dostawą środków czystości dla SP ZOZ Puławy z podziałem na cztery zadania . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) dokumentów producenta potwierdzających dane techniczne oferowanych produktów
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, na warunkach określonych w niniejszej umowie. 2. Zmiany do umowy mogą zostać wprowadzone na zasadzie zgodnego porozumienia Stron i mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji dostaw, okresu trwania umowy, a także w przypadku zmiany ceny za dany produkt bez względu na przyczynę takiej zmiany, zmiany numerów katalogowych produktu, przy czym nie mogą one prowadzić do naruszenia lub obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Niezależnie od powyższego, Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 3. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 3 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust.3, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę dokumentów i informacji potwierdzających wpływ powyższych zmian na koszt wykonania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2019-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie według załącznika nr 6 do siwz.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ŚRODKI PODSTAWOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis ŚRODKI PODSTAWOWE - 7 POZYCJI
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa SPECJALISTYCZNE ŚRODKI CZYSTOŚCI NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis SPECJALISTYCZNE ŚRODKI CZYSTOŚCI NR 1 - 8 POZYCJI
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa SPECJALISTYCZNE ŚRODKI CZYSTOŚCI NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis SPECJALISTYCZNE ŚRODKI CZYSTOŚCI NR 2 - 8 POZYCJI
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa SPECJALISTYCZNE ŚRODKI CZYSTOŚCI NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis SPECJALISTYCZNE ŚRODKI CZYSTOŚCI NR 3 - 15 POZYCJI
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy cząstkowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)