GuidZP400 |
f8dc585d-4e4b-4556-8651-ecc7abfbb1c1
|
Biuletyn |
566359-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Ruda Śląska
|
Regon |
00051584000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-709
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2486281 do 9; 2449094
|
Zamawiajacy fax |
032 248 7348
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ruda-sl.pl
|
Adres strony url |
www.rudaslaska.bip.info.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Ruda Śląska – Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 401, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku Urzędu Miasta. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html -zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej wpływu na Platformę przetargową, tj. datę i godziną złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
AP.271.42.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym – 40 sztuk. 2. Zakup i dostawa 6 sztuk drukarek dedykowanych do pracy w biurze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie: - zadanie nr 1 – do 21 dni od dnia zawarcia umowy - zadanie nr 2 – do 21 dni od dnia zawarcia umowy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenia Wykonawcy opatrzonego numerem postępowania, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważnymi w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynoszą maksymalnie 30 dB. Oświadczenie powinno być dodatkowo potwierdzone przez producenta komputera – dotyczy zadania nr 1.
2 Tonera nieodpłatnie do oferowanej drukarki (w przypadku gdy Wykonawca oferuje tonery (materiały) równoważne), celem przeprowadzenia testu 100% zaczernienia 10 kolejnych stron (tzn. jednorazowy wydruk 10 kolejnych stron). Test zostanie przeprowadzony wyłącznie w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Niewłaściwe zaczernienie stron (spowodowany np. zgrzewaniem się proszku, powodujący zacięcie papieru, sklejanie kartek, niepełne/ nierówne zaczernienie kartki, itp.) lub też niewłaściwe utrwalenie tonera (mogące powodować jego ścieranie na wydrukowanej kartce), skutkować będzie odrzuceniem oferty. Testowe wydruki zostaną w celu oceny porównane z wydrukami na materiałach oryginalnych producenta sprzętu. Po wykonaniu testów toner zostanie zwrócony Wykonawcy. Dotyczy zadania nr 2
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1a albo 1b do SIWZ oraz pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 3. Dotyczy sekcji III.3) -Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem systemowym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem systemowym – 40 sztuk. Zestawy komputerowe dostarczone do Zamawiającego muszą być nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą i na dzień złożenia oferty muszą być w stałej ofercie producenta. Sprzęt musi być nieużywany i sprzedany poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek Polski. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji poza producentem w dostarczony sprzęt przed dostawą do Zamawiającego (np. dokładanie pamięci RAM, wymiana dysku, procesora, podnoszenie oprogramowania układowego itp). Zamawiający ma prawo zweryfikować czy Wykonawca pozyskał sprzęt poprzez oficjalny kanał dystrybucji. W tym celu Wykonawca ma obowiązek udostępnić kontakt do Dystrybutora sprzętu na rynek Polski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa drukarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
6 sztuk drukarek dedykowanych do pracy w biurze. Do każdej drukarki Wykonawca dołączy 1 toner o wydajności minimum 3000 stron A4, dostarczone tonery nie mogą naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
|
| |