Zakup i dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2019-07-05
End date 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Miasto Ruda Śląska
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566359-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym – 40 sztuk. 2. Zakup i dostawa 6 sztuk drukarek dedykowanych do pracy w biurze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f8dc585d-4e4b-4556-8651-ecc7abfbb1c1
Biuletyn 566359-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Ruda Śląska
Regon 00051584000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41-709
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2486281 do 9; 2449094
Zamawiajacy fax 032 248 7348
Zamawiajacy email zamowienia@ruda-sl.pl
Adres strony url www.rudaslaska.bip.info.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Ruda Śląska – Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 401, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku Urzędu Miasta. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html -zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej wpływu na Platformę przetargową, tj. datę i godziną złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny AP.271.42.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym – 40 sztuk. 2. Zakup i dostawa 6 sztuk drukarek dedykowanych do pracy w biurze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie: - zadanie nr 1 – do 21 dni od dnia zawarcia umowy - zadanie nr 2 – do 21 dni od dnia zawarcia umowy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenia Wykonawcy opatrzonego numerem postępowania, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważnymi w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynoszą maksymalnie 30 dB. Oświadczenie powinno być dodatkowo potwierdzone przez producenta komputera – dotyczy zadania nr 1. 2 Tonera nieodpłatnie do oferowanej drukarki (w przypadku gdy Wykonawca oferuje tonery (materiały) równoważne), celem przeprowadzenia testu 100% zaczernienia 10 kolejnych stron (tzn. jednorazowy wydruk 10 kolejnych stron). Test zostanie przeprowadzony wyłącznie w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Niewłaściwe zaczernienie stron (spowodowany np. zgrzewaniem się proszku, powodujący zacięcie papieru, sklejanie kartek, niepełne/ nierówne zaczernienie kartki, itp.) lub też niewłaściwe utrwalenie tonera (mogące powodować jego ścieranie na wydrukowanej kartce), skutkować będzie odrzuceniem oferty. Testowe wydruki zostaną w celu oceny porównane z wydrukami na materiałach oryginalnych producenta sprzętu. Po wykonaniu testów toner zostanie zwrócony Wykonawcy. Dotyczy zadania nr 2
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1a albo 1b do SIWZ oraz pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 3. Dotyczy sekcji III.3) -Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem systemowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem systemowym – 40 sztuk. Zestawy komputerowe dostarczone do Zamawiającego muszą być nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą i na dzień złożenia oferty muszą być w stałej ofercie producenta. Sprzęt musi być nieużywany i sprzedany poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek Polski. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji poza producentem w dostarczony sprzęt przed dostawą do Zamawiającego (np. dokładanie pamięci RAM, wymiana dysku, procesora, podnoszenie oprogramowania układowego itp). Zamawiający ma prawo zweryfikować czy Wykonawca pozyskał sprzęt poprzez oficjalny kanał dystrybucji. W tym celu Wykonawca ma obowiązek udostępnić kontakt do Dystrybutora sprzętu na rynek Polski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 6 sztuk drukarek dedykowanych do pracy w biurze. Do każdej drukarki Wykonawca dołączy 1 toner o wydajności minimum 3000 stron A4, dostarczone tonery nie mogą naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)