„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratorium SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu”

Publication date 2019-07-08
End date 2019-07-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567112-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 336965000, 331000001, 380000005, 331925007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do laboratorium SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego.
Zapisy wspólne dotyczące wszystkich 8 (ośmiu) części zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się przez okres 24 miesięcy sukcesywnie (zamówieniami częściowymi określanymi według potrzeb Zamawiającego) sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu materiały eksploatacyjne o właściwościach, ilościach, w opakowaniach i za cenę określoną w ofercie, a Zamawiający zobowiązuje się te materiały eksploatacyjne odbierać i płacić należne wynagrodzenie. Przedmiot umowy obejmuje również dzierżawę sprzętu medycznego – laboratoryjnego. * w zależności od części zamówienia
Ilości wskazane w SIWZ oraz określone w załącznikach do SIWZ (w formularzach cenowych) są wielkościami szacunkowymi przyjętymi na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącymi zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, aczkolwiek nie może ona przekroczyć w/w wartości maksymalnej. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości będących przedmiotem zamówienia – dostawy będą zredukowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 50 % produktów przewidzianych w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W pozostałym zakresie Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia finansowe w stosunku do Zamawiającego.
Urządzenia / materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do stosowania i obrotu w służbie zdrowia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej (poprzez właściwe oznakowanie opakowań numerem świadectwa rejestracji) oraz stosowne informacje w języku polskim dotyczące sposobu używania, aplikowania, okresu przydatności oraz bieżącej produkcji z roku dostawy. Informacja winna też określać warunki użytkowania, przechowywania oraz stosowania środków ostrożności i bezpieczeństwa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9891a2e0-cb91-4dde-8173-03d985df6a34
Biuletyn 567112-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
Regon 97074847000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wazów
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-044
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 527 700
Zamawiajacy fax 684 527 702
Zamawiajacy email dyrektor@poliklinika.zgora.pl
Adres strony url www.poliklinika.zgora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.poliklinika.zgora.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poliklinika.zgora.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub złożyć osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSWiA, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratorium SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu”
Numer referencyjny ZP/01/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do laboratorium SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego. Zapisy wspólne dotyczące wszystkich 8 (ośmiu) części zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się przez okres 24 miesięcy sukcesywnie (zamówieniami częściowymi określanymi według potrzeb Zamawiającego) sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu materiały eksploatacyjne o właściwościach, ilościach, w opakowaniach i za cenę określoną w ofercie, a Zamawiający zobowiązuje się te materiały eksploatacyjne odbierać i płacić należne wynagrodzenie. Przedmiot umowy obejmuje również dzierżawę sprzętu medycznego – laboratoryjnego. * w zależności od części zamówienia Ilości wskazane w SIWZ oraz określone w załącznikach do SIWZ (w formularzach cenowych) są wielkościami szacunkowymi przyjętymi na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącymi zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, aczkolwiek nie może ona przekroczyć w/w wartości maksymalnej. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości będących przedmiotem zamówienia – dostawy będą zredukowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 50 % produktów przewidzianych w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W pozostałym zakresie Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia finansowe w stosunku do Zamawiającego. Urządzenia / materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do stosowania i obrotu w służbie zdrowia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej (poprzez właściwe oznakowanie opakowań numerem świadectwa rejestracji) oraz stosowne informacje w języku polskim dotyczące sposobu używania, aplikowania, okresu przydatności oraz bieżącej produkcji z roku dostawy. Informacja winna też określać warunki użytkowania, przechowywania oraz stosowania środków ostrożności i bezpieczeństwa.
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Nie określa się.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie określa się.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie określa się.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: b. formularze cenowe (odpowiednie załączniki do SIWZ); c. opisy oferowanych do dzierżawy urządzeń zawierające co najmniej nazwę producenta oraz informacje potwierdzające spełnianie przez urządzenie parametrów technicznych określonych w SIWZ; d. opisy urządzeń / produktów równoważnych, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu; e. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Ponadto zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności aneksu w formie pisemnej. Istotne zmiany umowy są dopuszczalne w przypadku: 1) w sytuacji urzędowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, stawek opłat celnych, wysokości minimalnego wynagrodzenia za p racę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz wprowadzenia nowych zasad obliczania ceny w okresie trwania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę i wówczas wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio w zakresie w/w zmian; 2) zmiany cen urzędowych – na towary z cenami urzędowymi; 3) zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy, gdy będzie to konieczne z uwagi na zmiany organizacyjne u Zamawiającego; 4) zmiany okresu trwania umowy oraz zmiany terminów poszczególnych dostaw.
IV 4 4 data 2019-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dzierżawę analizatora hematologicznego oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych – odczynniki i krew kontrolna. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, probówek, pojemników i akcesoriów laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, probówek, pojemników i akcesoriów laboratoryjnych. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dzierżawa analizatora biochemicznego ISE wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dzierżawę analizatora biochemicznego ISE z przystawką, stacją uzdatniania wody, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w tym: odczynników biochemicznych, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do analizatora, przy czym ilość pełnych opakowań kuwet reakcyjnych, części zużywalnych, innych liczona z uwzględnieniem konieczności wykonania deklarowanej ilości oznaczeń. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dzierżawa półautomatycznego czytnika pasków do oceny właściwości fizyko – chemicznych moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dzierżawę półautomatycznego czytnika pasków do oceny właściwości fizyko-chemicznych moczu. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników serologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę odczynników serologicznych. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dzierżawa automatycznego analizatora do badań koagulologicznych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dzierżawę koagulometru wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz y w załączniku nr 5f do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dzierżawę analizatora immunochemicznego wraz z dostawą następujących materiałów eksploatacyjnych odczynników, kalibratorów, kontroli oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5g do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa próżniowego systemu zamkniętego do pobierania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę próżniowego systemu zamkniętego do pobierania krwi. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5h do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin jednorazowej dostawy (Td)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)