GuidZP400 |
9891a2e0-cb91-4dde-8173-03d985df6a34
|
Biuletyn |
567112-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
|
Regon |
97074847000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wazów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-044
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
684 527 700
|
Zamawiajacy fax |
684 527 702
|
Zamawiajacy email |
dyrektor@poliklinika.zgora.pl
|
Adres strony url |
www.poliklinika.zgora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.poliklinika.zgora.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poliklinika.zgora.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub złożyć osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSWiA, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratorium SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu”
|
Numer referencyjny |
ZP/01/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do laboratorium SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego.
Zapisy wspólne dotyczące wszystkich 8 (ośmiu) części zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się przez okres 24 miesięcy sukcesywnie (zamówieniami częściowymi określanymi według potrzeb Zamawiającego) sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu materiały eksploatacyjne o właściwościach, ilościach, w opakowaniach i za cenę określoną w ofercie, a Zamawiający zobowiązuje się te materiały eksploatacyjne odbierać i płacić należne wynagrodzenie. Przedmiot umowy obejmuje również dzierżawę sprzętu medycznego – laboratoryjnego. * w zależności od części zamówienia
Ilości wskazane w SIWZ oraz określone w załącznikach do SIWZ (w formularzach cenowych) są wielkościami szacunkowymi przyjętymi na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącymi zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, aczkolwiek nie może ona przekroczyć w/w wartości maksymalnej. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości będących przedmiotem zamówienia – dostawy będą zredukowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 50 % produktów przewidzianych w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W pozostałym zakresie Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia finansowe w stosunku do Zamawiającego.
Urządzenia / materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do stosowania i obrotu w służbie zdrowia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej (poprzez właściwe oznakowanie opakowań numerem świadectwa rejestracji) oraz stosowne informacje w języku polskim dotyczące sposobu używania, aplikowania, okresu przydatności oraz bieżącej produkcji z roku dostawy. Informacja winna też określać warunki użytkowania, przechowywania oraz stosowania środków ostrożności i bezpieczeństwa.
|
Cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Nie określa się.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie określa się.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie określa się.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: b. formularze cenowe (odpowiednie załączniki do SIWZ); c. opisy
oferowanych do dzierżawy urządzeń zawierające co najmniej nazwę producenta oraz informacje potwierdzające spełnianie przez urządzenie parametrów technicznych określonych w SIWZ; d.
opisy urządzeń / produktów równoważnych, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu; e. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności
powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Ponadto zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności aneksu w formie pisemnej. Istotne zmiany umowy są dopuszczalne w przypadku:
1) w sytuacji urzędowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, stawek opłat celnych, wysokości minimalnego wynagrodzenia za p racę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych
na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz wprowadzenia nowych zasad obliczania ceny
w okresie trwania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę i wówczas wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio w zakresie w/w zmian;
2) zmiany cen urzędowych – na towary z cenami urzędowymi;
3) zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy, gdy będzie to konieczne z uwagi na zmiany organizacyjne u Zamawiającego;
4) zmiany okresu trwania umowy oraz zmiany terminów poszczególnych dostaw.
|
IV 4 4 data |
2019-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dzierżawę analizatora hematologicznego oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych – odczynniki i krew kontrolna. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu
zamówienia oraz w załączniku nr 5a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, probówek, pojemników i akcesoriów laboratoryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, probówek, pojemników i akcesoriów laboratoryjnych. Szczegółowy opis
zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dzierżawa analizatora biochemicznego ISE wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dzierżawę analizatora biochemicznego ISE z przystawką, stacją uzdatniania wody, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w tym: odczynników biochemicznych, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do analizatora, przy czym ilość pełnych opakowań kuwet reakcyjnych, części zużywalnych, innych liczona z uwzględnieniem konieczności wykonania deklarowanej ilości oznaczeń. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dzierżawa półautomatycznego czytnika pasków do oceny właściwości fizyko – chemicznych moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dzierżawę półautomatycznego czytnika pasków do oceny właściwości fizyko-chemicznych moczu. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis
przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5d do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odczynników serologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę odczynników serologicznych. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w
załączniku nr 5e do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dzierżawa automatycznego analizatora do badań koagulologicznych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dzierżawę koagulometru wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz y w załączniku nr 5f do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie
obejmuje dzierżawę analizatora immunochemicznego wraz z dostawą następujących materiałów eksploatacyjnych odczynników, kalibratorów, kontroli oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5g do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa próżniowego systemu zamkniętego do pobierania krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę próżniowego systemu zamkniętego do pobierania krwi. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ - Rozdział - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 5h do SIWZ.
|
| |