Sukcesywna dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej

Publication date 2019-07-10
End date 2019-07-18 00:00:00
Instytucja Politechnika Opolska
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572143-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych o ustalonym standardzie dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ.
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) nie podlega interpretacji. Jeśli zapisy specyfikacji są zdaniem Wykonawcy niejasne, niepełne, nieprecyzyjne lub błędne, to Wykonawca ma obowiązek zadać pytanie przed złożeniem oferty.
Jeśli Zamawiający określa w specyfikacji (OPZ), że dany element ma posiadać określone cechy, to ten element ma efektywnie pracować z tymi cechami. Cechy wymagane w specyfikacji (OPZ) są parametrami minimalnymi.
4. Złożona Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury sprzętowej. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych po stronie Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SIWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych odpowiednio urządzeń/produktów/elementów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) np.: na konkretny wyrób, nazwanie, typ, model, nazwy producenta, wskazanie parametru - zgodnie i odpowiednio z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta sprzętu.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia wymienione w Załączniku nr 1, które ma być kompatybilne z obecnie używanym przez Zamawiającego (wyszczególnione w OPZ). Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji i wsparcia) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe produktów w opisie infrastruktury posiadanej przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
7. PRAWO OPCJI:
7.1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu w następujących sytuacjach:
7.1.1. Zamówienia opcjonalne mogą być realizowane w czasie trwania umowy,
w terminie do 30 listopada 2020 roku.
7.1.2. Zamówienia opcjonalne dopuszczalne są do wyczerpania wartości 200 000,00 zł. netto
7.2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia cząstkowego.
7.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 00adbdfd-1fa5-4533-abc3-3ac163d1d6bc
Biuletyn 572143-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Opolska
Regon 00000173200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prószkowska
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-758
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4498178 , 77 4498177
Zamawiajacy fax 77 4498180
Zamawiajacy email r.piorkowska@po.opole.pl, zamowienia@po.opole.pl
Adres strony url https://przetargi.po.opole.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Https://przetargi.po.opole.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.po.opole.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, budynek 5, pokój 3, 45-758 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej
Numer referencyjny ZP/D/36/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych o ustalonym standardzie dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) nie podlega interpretacji. Jeśli zapisy specyfikacji są zdaniem Wykonawcy niejasne, niepełne, nieprecyzyjne lub błędne, to Wykonawca ma obowiązek zadać pytanie przed złożeniem oferty. Jeśli Zamawiający określa w specyfikacji (OPZ), że dany element ma posiadać określone cechy, to ten element ma efektywnie pracować z tymi cechami. Cechy wymagane w specyfikacji (OPZ) są parametrami minimalnymi. 4. Złożona Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury sprzętowej. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych po stronie Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SIWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych odpowiednio urządzeń/produktów/elementów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) np.: na konkretny wyrób, nazwanie, typ, model, nazwy producenta, wskazanie parametru - zgodnie i odpowiednio z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta sprzętu. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia wymienione w Załączniku nr 1, które ma być kompatybilne z obecnie używanym przez Zamawiającego (wyszczególnione w OPZ). Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji i wsparcia) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe produktów w opisie infrastruktury posiadanej przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 7. PRAWO OPCJI: 7.1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu w następujących sytuacjach: 7.1.1. Zamówienia opcjonalne mogą być realizowane w czasie trwania umowy, w terminie do 30 listopada 2020 roku. 7.1.2. Zamówienia opcjonalne dopuszczalne są do wyczerpania wartości 200 000,00 zł. netto 7.2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia cząstkowego. 7.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ);
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca zrealizował należycie, co najmniej:jednorazową lub sukcesywną dostawę drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych w ciągu kolejnych 12 miesięcy - dla co najmniej jednego podmiotu na łączną kwotę 60 000 zł brutto Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ), w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: Wykazu dostaw - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku wartości dostaw wyrażonych w innej walucie niż PLN, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, (w terminie nie krótszym niż 5 dni) dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: - opis przedmiotu zamówienia oferowanego produktu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. Szczegółowa charakterystyka powinna zawierać wszystkie dane techniczne ujęte w opisie technicznym przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów oraz zobowiązania (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), które określają w szczególności: 1.1 Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2 Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.3 Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.4 Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą; 1.5 Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługę. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz firmę podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-2 SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) dowód zabezpieczenia oferty wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A. nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z adnotacją: „Wadium w postępowaniu ZP/D/36/2019”.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria FUNKCJONALNOŚĆ OFEROWANEGO SPRZĘTU
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)