GuidZP400 |
8f337718-99d0-47b4-b985-09ef20cbd44b
|
Biuletyn |
571257-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
|
Regon |
00000222300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świętokrzyska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-919
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48221852820
|
Zamawiajacy fax |
+48221851211
|
Zamawiajacy email |
dkrzprzetargi@nbp.pl
|
Adres strony url |
https://e-zamowienia.nbp.pl
|
Adres strony internetowej |
https://e-zamowienia.nbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://e-zamowienia.nbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://e-zamowienia.nbp.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://oneplace.marketplanet.pl - Platforma Zakupowa NBP na Portalu ONEPLACE
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Bank Polski, Świętokrzyska 11/21 00-919 Warszawa - kancelaria NBP
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup mebli
|
Numer referencyjny |
SEZ/DKRZ-WPI2-MA-241-0278/OOLubl/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wraz z montażem przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego mebli biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznik nr 2 do Wzoru Umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie trzech miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców występujący wspólnie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i charakter zmian znajduję się we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, że dnia 15.07.2019 r. odbędzie się wizja lokalna, której celem będzie zapoznanie się Wykonawców z miejscem wykonania zamówienia. Zbiórka w holu obiektu NBP w Lublinie przy ul. Chopina 6 o godz. 11:00, w celu wyrobienia przepustek (maksymalnie do dwóch osób reprezentujących Wykonawcę, wraz z dowodami tożsamości).
W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych ustnych wyjaśnień dotyczących SIWZ.
Dojazd osób zainteresowanych udziałem w wizji lokalnej, na własny koszt i we własnym zakresie.
|