Zakup oprogramowania ORACLE wraz z asystą techniczą i konserwacją

Publication date 2019-07-10
End date 2019-07-23 00:00:00
Instytucja Centrum Zasobów Informatycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571695-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup oprogramowania ORACLE ( 2 licencji ) wraz z asystą techniczą i konserwacją na okres 36 miesięcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 859316b3-264c-4871-b6d5-af15355be001
Biuletyn 571695-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Zasobów Informatycznych
Regon 14033854900000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 847 818,
Zamawiajacy fax 261 847 145
Zamawiajacy email czi.inwestycje@mon.gov.pl,
Adres strony url Portal Zamówień (http://zamowienia-czi.wp.mil.pl)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa
Dostep dokumentow zamowienia Portal Zamówień (http://zamowienia-czi.wp.mil.pl)
Zamieszczona bedzie specyfikacja Portal Zamówień (http://zamowienia-czi.wp.mil.pl)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oprogramowania ORACLE wraz z asystą techniczą i konserwacją
Numer referencyjny 2616.21.2019.IR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup oprogramowania ORACLE ( 2 licencji ) wraz z asystą techniczą i konserwacją na okres 36 miesięcy
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow dostawa licencji 7 dni od dnia zawarcia umowy asysta techniczna 36 m-cy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazanych przez wykonawcę (Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym podstawowe informacje, które posłużą Zamawiającemu do pobrania właściwego dokumentu rejestrowego opublikowanego w Internecie. Jeżeli dane będą prawidłowo wskazane, Zamawiający samodzielnie znajdzie i pobierze taki dokument). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców występujących wspólnie; w przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, ww. dokument składany jest w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Strony dopuszczają możliwość dokonywania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji (której nie można było przewidzieć) zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy Oprogramowanie o właściwościach nie gorszych niż te, które zostały wskazane w ofercie oraz pod warunkiem, że cena Oprogramowania o nowych właściwościach nie ulegnie zwiększeniu. 5. Warunkiem udzielenia przez Zamawiającego zgody o której mowa w ust. 4 jest wykazanie przez Wykonawcę, że Oprogramowanie stanowiący zamiennik posiada właściwości nie gorsze niż Oprogramowanie będące przedmiotem Umowy, poprzez: 1) dostarczenie do Zamawiającego wraz z wnioskiem dokumentów potwierdzających spełnianie przez zamienne Oprogramowanie wymagań postawionych na etapie postępowania przetargowego; 2) dostarczenie do Zamawiającego egzemplarza Oprogramowania zamiennego w celu przeprowadzenia weryfikacji parametrów zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy w terminie maksymalnie 7 (siedmiu) dni od daty planowanej dostawy.
IV 4 4 data 2019-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)