Dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Publication date 2019-07-10
End date 2019-07-18 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Siedziska,
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571535-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391111004, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części dopuszczając możliwość składania ofert częściowych.
Część I – Dostawa foteli obrotowych.
Część II – Dostawa krzeseł szkolnych.
Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 116.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5d923a9-8d73-4e25-84b4-dee6bfea1c08
Biuletyn 571535-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url https://www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek nr 41, pok. 127.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Numer referencyjny CRZP/174/009/D/19, ZP/53/WETI/19.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części dopuszczając możliwość składania ofert częściowych. Część I – Dostawa foteli obrotowych. Część II – Dostawa krzeseł szkolnych. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 116. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39111100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) opcjonalnie, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku wykonawców składających ofertę wspólną.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego załącznik nr 5 do SIWZ. Akceptacja treści umowy odbywa się przez złożenie oświadczenia na formularzu oferty. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do podpisania umowy zgodnej z zaakceptowanym wzorem, w terminie i miejscu określonym przez zamawiającego. Podpisanie umowy nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajki inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą zamawiającego lub wykonawcy), w przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez wykonawcę o co najmniej 14 dni i pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. 2) W zakresie przedmiotu umowy dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowane urządzenie nie będzie dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych wyższych bądź lepszych od przedstawionych w ofercie wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu zamówienia na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na wykonawcy. Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu zamówienia wynikającej z oferty wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert jest jawne. Miejsce i termin otwarcia ofert: a) miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 116, b) termin otwarcia ofert: w dniu 18.07.2019 r., o godz. 13.00.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa foteli obrotowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39111100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł szkolnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)