Dostawę pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego dla szkół położonych na terenie Gminy Gorzkowice w ramach projektu „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice”

Publication date 2019-07-12
End date 2019-07-23 00:00:00
Instytucja Gmina Gorzkowice
Miejscowość Gorzkowice
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573259-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391622007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych
i oprogramowania edukacyjnego dla szkół położonych na terenie Gminy Gorzkowice w ramach projektu „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice”.
2.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, wraz
z ich transportem, wniesieniem, złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, instalacją i konfiguracją,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim oraz dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na oprogramowanie edukacyjne (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność),
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca dostawy
i rozmieszczenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2.4. Gwarancja
Zamawiający wymaga gwarancji równej gwarancji producenta. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne, umożliwiające skorzystanie z uprawnień gwarancyjnych.
2.5. Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
2.6. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.
2.7. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa XI- Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.I -Wysoka jakość edukacji.
2.8. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
39162200-7 Pomoce dydaktyczne,
37524100-8 Gry edukacyjne,
22830000-7 Zeszyty ćwiczeń,
22110000-4 Drukowane książki,
32354500-4 Filmy video,
22114300-5 Mapy,
32000000-0 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
2.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
2.10. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
2.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3caac648-d1d6-44c5-9e6c-f5bd7fe24d05
Biuletyn 573259-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Gorzkowice
Regon 59064787100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Gorzkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 97-350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 818 006
Zamawiajacy fax 446 818 006
Zamawiajacy email magda.hajniak@gorzkowice.pl
Adres strony url www.gorzkowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu w ramach projektu „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice” współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa XI- Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.I -Wysoka jakość edukacji.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gorzkowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Gorzkowice ul.Szkolna 3 97-350 Gorzkowice, pokój nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego dla szkół położonych na terenie Gminy Gorzkowice w ramach projektu „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice”
Numer referencyjny ZP.271.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego dla szkół położonych na terenie Gminy Gorzkowice w ramach projektu „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice”. 2.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, instalacją i konfiguracją, b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim oraz dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na oprogramowanie edukacyjne (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność), 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca dostawy i rozmieszczenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2.4. Gwarancja Zamawiający wymaga gwarancji równej gwarancji producenta. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne, umożliwiające skorzystanie z uprawnień gwarancyjnych. 2.5. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 2.6. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 2.7. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa XI- Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.I -Wysoka jakość edukacji. 2.8. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 39162200-7 Pomoce dydaktyczne, 37524100-8 Gry edukacyjne, 22830000-7 Zeszyty ćwiczeń, 22110000-4 Drukowane książki, 32354500-4 Filmy video, 22114300-5 Mapy, 32000000-0 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 2.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.10. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 2.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy, 9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2019-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)