Dostawa części zamiennych do pojazdów, narzędzi i wyposażenia warsztatowego, żarówek i bezpieczników oraz farb i artykułów malarskich – sprawa nr 58/2019

Publication date 2019-07-12
End date 2019-07-22 00:00:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573384-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 343000000, 445100008, 448000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów, urządzeń wyposażenia warsztatowego, narzędzi i drobnego wyposażenia warsztatowego, akcesoriów i wyposażenia pojazdów, materiałów i środków technicznych, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych według zadań następująco:
ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów
ZADANIE NR 2: Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego
ZADANIE NR 3: Dostawa żarówek i bezpieczników
ZADANIE NR 4: Dostawa farb i artykułów malarskich
2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:
1) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany
i w kategorii pierwszej. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu i być zgodny z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu (o ile dotyczy).
2) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać parametry określone przez Zamawiającego
w przywołanych w treści Formularza ofertowego numerach katalogowych produktów, z tym, że przedmiotowe numery katalogowe mają charakter wyłącznie pomocniczy
i informacyjny co do wymaganych parametrów i nie nakładają na Wykonawcę obowiązku dostawy tak konkretnie określonych numerem katalogowym produktów (o ile dotyczy).
3) Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania
w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Opakowanie winno być opisane w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację dostarczonego produktu.
4) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. ,,Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE) – dotyczy zadania nr 2 (poz. nr 39 I 43).
5) Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednią homologację uzyskaną na podstawie odpowiedniego regulaminu EKG ONZ. Każdy przedmiot zamówienia, który posiada homologację winien być odpowiednio oznaczony czytelnym znakiem homologacji, w taki sposób, aby nie można było go zetrzeć, np. E4. – dotyczy zadania nr 1 (poz. nr 38,39).
6) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodne z minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy przedmiotu o wyższych parametrach i funkcjach przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wskazany w zadaniu nr 4, którego termin przydatności/ ważności/gwarancji dostarczonego asortymentu wynosi: min. 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego) - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie przydatności/ważności dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego.
8) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w zadaniu nr 1, 2 i 3 - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie gwarancji dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o wyższych parametrach i funkcjach niż określone przez Zamawiającego przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia.
4. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień.
5. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e7fcee7-506c-4545-b4ad-979e8f5c9f29
Biuletyn 573384-N-2019
Zamawiajacy nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090727700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czwartaków
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 48 32 90, 261 48 32 00
Zamawiajacy fax 261 48 32 22
Zamawiajacy email 13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy
Przeprowadza wspolnie podmiot list Nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc Nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń, numer sprawy 58/2019.
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia Nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.13wog.wp.mil.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony www.13wog.wp.mil.pl
Oferty wnioski dostepne Nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - w zamkniętej kopercie oznaczonej:OFERTA PRZETARGOWA: „Dostawa części zamiennych do pojazdów, narzędzi i wyposażenia warsztatowego, żarówek i bezpieczników oraz farb i artykułów malarskich" – sprawa nr 58/2019 – nie otwierać do dnia 22.07.2019 r. do godziny 11.00”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1,pomieszczenie nr 7 ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części zamiennych do pojazdów, narzędzi i wyposażenia warsztatowego, żarówek i bezpieczników oraz farb i artykułów malarskich – sprawa nr 58/2019
Numer referencyjny 58/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów, urządzeń wyposażenia warsztatowego, narzędzi i drobnego wyposażenia warsztatowego, akcesoriów i wyposażenia pojazdów, materiałów i środków technicznych, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów ZADANIE NR 2: Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego ZADANIE NR 3: Dostawa żarówek i bezpieczników ZADANIE NR 4: Dostawa farb i artykułów malarskich 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu i być zgodny z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu (o ile dotyczy). 2) Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać parametry określone przez Zamawiającego w przywołanych w treści Formularza ofertowego numerach katalogowych produktów, z tym, że przedmiotowe numery katalogowe mają charakter wyłącznie pomocniczy i informacyjny co do wymaganych parametrów i nie nakładają na Wykonawcę obowiązku dostawy tak konkretnie określonych numerem katalogowym produktów (o ile dotyczy). 3) Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Opakowanie winno być opisane w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację dostarczonego produktu. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. ,,Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE) – dotyczy zadania nr 2 (poz. nr 39 I 43). 5) Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednią homologację uzyskaną na podstawie odpowiedniego regulaminu EKG ONZ. Każdy przedmiot zamówienia, który posiada homologację winien być odpowiednio oznaczony czytelnym znakiem homologacji, w taki sposób, aby nie można było go zetrzeć, np. E4. – dotyczy zadania nr 1 (poz. nr 38,39). 6) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodne z minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy przedmiotu o wyższych parametrach i funkcjach przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia. 7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wskazany w zadaniu nr 4, którego termin przydatności/ ważności/gwarancji dostarczonego asortymentu wynosi: min. 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego) - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie przydatności/ważności dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w zadaniu nr 1, 2 i 3 - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie gwarancji dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o wyższych parametrach i funkcjach niż określone przez Zamawiającego przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu, urządzenia. 4. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień. 5. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Dostawa przedmiotu zamówienia (zadanie nr 1-4) będzie realizowana jednorazowo w terminie 7 dni od zawarcia umowy w dni robocze, od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 8.00 do 14.00, w piątki w godz. 8.00 do 12.30, pod rygorem odmowy jej przyjęcia w przypadku niedochowania godzin dostaw, niezgodności w przedmiocie umowy. W przypadku gdy dzień dostawy przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, dostawę należy zrealizować w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w innym terminie uzgodnionym w formie pisemnej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. O terminie dostawy towaru Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie (dopuszcza się pismo przesłane za pomocą faksu 261 48 32 22 na 5 dni przed datą dostawy. Za termin wykonania warunków dostawy uważany będzie dzień dostarczenia towaru do Odbiorcy i jego protokolarnego przyjęcia w sposób określony w § 4 umowy. Dostawa będzie odbywała się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); 2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); 3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); 4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); 5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); 6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); 7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie zadania nr 2 - Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymanego wezwania od Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt. 2 p.z.p. w zw. z § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) przedłoży dla asortymentu określonego w poz. 1-6, 8, 9, 11-13, 15-17, 20, 22-25, 39-41,43 według Załącznika nr 1 do SIWZ stanowiącego „Formularz ofertowy”: informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta.Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt.
Inne dokumenty niewymienione 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia i nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Ustawy). 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Ustawy oraz 16–20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione jak powyżej przez Wykonawcę. 2. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie, o którym mowa powyżej w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 3. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 13 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 2 700,00 zł Wykonawca, który składa ofertę na dwa lub trzy zadania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: 700,00 zł, Zadanie nr 2: 400,00 zł, Zadanie nr 3: 300,00 zł, Zadanie nr 4: 1 300,00 zł 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 4 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 54 1010 1078 0105 5913 9120 2000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
Przewiduje udzielenie zaliczek sekcja IV.1.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe sekcja IV.1.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Znaczenie warunkow wykonawcow sekcja IV.1.6) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Obejmuje ustanowienie sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Elementy aukcji elektronicznej sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informaje udostepnione wykonawcom sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informaje przebiegu aukcji sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Warunki do licytacji sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Warunki zamkniecia aukcji sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 1 minimalne wymagania sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 1 etapy negocjacji sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 1 dodatkowe informacje sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 opis potrzeb sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 wstepny harmonogram sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 EtapyDialogu sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 2 DodatkoweInformacje sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 3 ElementyOpisu sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 3 3 DodatkoweInfo sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 6 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 7 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 8 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 9 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV 4 13 sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowy zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ - projekt ogólnych warunków umowy.
IV 4 14 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 10% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (art. 147 Ustawy). 2. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 Ustawy, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w dokumentach, o których mowa w Rozdziale XV ust. 3 pkt. 2-5 SIWZ Wykonawca winien uzyskać akceptację Zamawiającego co do poprawności jego wniesienia (np. przesłanie projektu dokumentu wskazanego w pkt. 1–4 pod numer faksu 261 48 32 22 lub e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl, z dopiskiem Komisja przetargowa oraz wskazaniem numeru sprawy, w której zabezpieczenie zostanie ustanowione). 5. Z treści zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej winno wynikać – bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy tytułem niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy przez Wykonawcę. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 88 1010 1078 0105 5913 9120 1000 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść na okres co najmniej od dnia obowiązywania umowy do 30 dnia po dacie zakończenia jej realizacji. 9. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego przez Wykonawcę, w wysokości, o której mowa w ust. 1, nastąpi na zasadach określonych w art. 148 ust. 5 i art. 151 ust. 1, 2 i 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia (art. 151a Ustawy).
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 18, pom. 02, poziom kondygnacyjny „-1” - w dniu 22.07.2019 r. o godz. 11.00
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) miejsca dostawy (na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w tym m.in. magazyn w Grubnie k. Chełmna i Brodnicy ul. Czwartaków 1), o ile wystąpią po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, polegające na braku możliwości przyjęcia przedmiotu zamówienia do magazynu lub koniecznością zabezpieczenia potrzeb w rodzaju dostawy innej jednostki w rejonie zaopatrywania 13 WOG. Zamawiający nie później niż na 7 dni roboczych przed datą dostawy jest zobowiązany poinformować pisemnie, faksem lub e-mail Wykonawcę o zmianie miejsc dostawy, zmiana nie wymaga aneksu a jedynie w formie jak powyżej zgłoszenia z zachowaniem określonego terminu. 2) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia o równych lub wyższych parametrach przy zachowaniu cen wskazanych w umowie, pod warunkiem, że Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem w terminie dwóch dni roboczych od daty zawarcia umowy i udowodni, że wystąpiły okoliczności od niego niezależne, których nie mógł składając ofertę z należytą starannością przewidzieć a nowo proponowany produkt spełnia wymagania co najmniej równe wymaganym przez Zamawiającego, zmiana ta wymaga aneksu. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 419 z późn.zm.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. ;Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otwarta przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. ;Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do pojazdów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa obejmuje: Pompa sprzęgła do samochodu STAR 266M2 rok produkcji 1981, rok modernizacji 2011, VIN A266H02139752 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy KG22027.0.2 (504060023) szt. 5 Pierścień o-ring do VW Crafter, rok prod. 2012, nr VIN WV1ZZZ2EZD6019665 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 2E0837227A szt. 20 Pierścień uszczelniający 16x20x2,5 do VW Crafter, rok prod. 2012, nr VIN WV1ZZZ2EZD6019665 szt. 20 Rurka wodna do VW Crafter, rok prod. 2012, nr VIN WV1ZZZ2EZD6019665 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 2E0819911C szt. 10 Rurka wodna do VW Crafter, rok prod. 2012, nr VIN WV1ZZZ2EZD6019665 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 2E0819911 szt. 10 Końcówka przewodu elektrycznego M4 szt. 500 Końcówka przewodu elektrycznego M5 szt. 500 Końcówka przewodu elektrycznego M6 szt. 500 Końcówka przewodu elektrycznego M10 szt. 500 Impulsator 24V EPS-1 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy RWB-08s/24 szt. 40 Regulator napięcia do alternatora A125-70C do Honker, rok prod. 2011, nr VIN SUL25245KB0002953 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 76986150 szt. 10 Nakrętka koła do Star 266, rok prod. 1989, nr VIN A266Z619222909 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 280.412.742 szt. 50 Śruba koła do Star 266, rok prod. 1989, nr VIN A266Z619222909 436.27.007 szt. 50 Komplet klocków hamulcowych do Honker rok prod. 2011, nr VIN SUL25245KB0002953 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 323-218-00 szt. 10 Filtr powietrza AR316 szt. 4 Filtr osuszacz powietrza AD785 szt. 60 Filtr paliwa PS842 szt. 60 Filtr paliwa PP836 szt 10 Filtr paliwa PP836/2 szt 10 Filtr paliwa PP966/3 szt 10 Filtr paliwa PE982 szt 12 Filtr paliwa PP861/2 szt 40 Filtr paliwa puszkowy FP-105 szt 5 Filtr oleju HF198 szt 10 Filtr oleju OP592/9 szt 8 Filtr oleju OE682/3 szt 3 Filtr oleju OE677/4 szt 4 Filtr kabinowy przeciwpyłowy K1257-2x szt 10 Filtr kabinowy przeciwpyłowy Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 504119162 szt 50 Filtr powietrza P785610 szt 4 Pompka zasilająca S359 do Star 266, rok prod. 1989, nr VIN A266Z619222909 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 359-15-265 szt 20 Sygnał dźwiękowy wodoszczelny 24V do Star 266, rok prod. 1989, nr VIN A266Z619222909 szt 20 Wyłącznik masy, prądu z kluczykiem 24V do Star 266, rok prod. 1989, nr VIN A266Z619222909 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 511.00.00 szt 20 Wyłącznik Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 545-12-00 szt 20 Przełącznik Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 544-12-00 szt 20 Przełącznik Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 542-12-00 szt 20 Ramię wycieraczki do Star 266, rok prod. 1989, nr VIN A266Z619222909 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 642.000.040 szt 30 Lampa boczna kierunkowskazu Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy E546 szt 15 Lampa boczna kierunkowskazu Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy E527 szt 30 Pompa wody do 4CT90 do Honker, rok prod. 2011, nr VIN SUL25245KB0002953 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 27506311R szt 6 Zamek kompletny prawy do Honker, rok prod. 2011, nr VIN SUL25245KB0002953 "Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 3252-6003010 779059127" szt 10 Tuleja metalowo-gumowa, otwór Fi12 do Honker, rok prod. 2011, nr VIN SUL25245KB0002953 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 335229260190 szt 20 Klamka wewnętrzna drzwi plastikowa do Honker, rok prod. 2011, nr VIN SUL25245KB0002953 Pomocniczy - podany informacyjnie Numer katalogowy 5998608 szt 20
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa obejmuje: "Zestaw nasadek do demontażu alternatów (sprzęgiełek) Elementy zestawu wykonane ze stali Cr-V. Zestaw zawiera minimum: BITY: Uchwyt HEX długość dowolna: T40, T50; Spline: M8,M10; HEX 8, długość dowolna NASADKI SPECJALISTYCZNE: Zabierak 1/2”: T50-33T x długość dowolna; Spline: M10-33T x długość dowolna ADAPTORY: Spline: 15mm x 33T, 22 mm x 33T - HEX 22 mm x 28 mm - Okrągły: o 34 mm - 4 pin Opakowanie z tworzywa sztucznego" szt 1 ; "Szczypce do wtyków świec żarowych do pojazdu VW CRAFTER • z uchwytem dwukomponentowym • odsadzona głowica • specjalnie frezowany profil szczypiec dla bezpiecznego chwytu • szczególnie polecane dla mocno osadzonych świec żarowych • dla profesjonalnego montażu i demontażu wtyków świec żarowych • dla trudnodostępnych miejsc • specjalna stal narzędziowa" szt 1 ; "Uniwersalne narzędzie do wyciągania świec żarowych, • Do gwintów: M8x1, M9x1, M10x1, M10x1.25, M12x1.25, • Do rozwiercenia nieusuwalnych lub zerwanych świec żarowych, • Łatwa w obsłudze, szybka i ekonomiczna metoda naprawy, • Nadaje się również do ceramicznych świec żarowych, • Do rozwiercenia świec żarowych, usuwania pozostałej części świecy żarowej i pogłębiania gwintu, • Specjalnie dostosowane do otworów o rozmiarach świec żarowych, tulei, gwintowników i śrub mocujących, • Wszystkie wiertła i gwintowniki w wykonaniu HSS-Co5 - dla dłuższej żywotności, • Specjalny klucz nasadowy do demontażu elektrody środkowej, • Masywny ciężarek do usuwania resztek świecy żarowej i 2 listwy ślizgowe - do stosowania w przypadku problemów z ograniczoną przestrzenią, • Do prawie wszystkich świec producentów pojazdów. Zastosowanie: M8x1, M9x1, M10x1, M10x1.25, M12x1.25. - Opakowanie walizkowe." szt 1 ; "Zestaw rozwiertaków do świec żarowych. - Specjalne ukształtowanie pozwala na czyszczenie kanału grzałki i kanału świecy żarowej oraz miejsca uszczelki - Do profesjonalnego czyszczenia kanałów świecy żarowej w głowicach cylindrów w rozmiarach: M8 x 1.0, M10 x 1.0, M10 x 1.25 oraz M12 x 1.25 - Zawiera tuleję centrującą z gwintem odpowiednim dla świecy żarowej - Uniwersalne zastosowanie - Do większości typów pojazdów - Napęd zewnętrzny sześciokątny 10 mm lub 17 mm - Wielopoziomowy frez wykonany z jednego kawałka M8 x 1.00 M10 x 1.00 M10 x 1.25 M12 x 1.25" szt 1 ; "ZESTAW NARZĘDZI DO PASKÓW ELASTYCZNYCH -nadaje się do montażu i demontażu pasków klinowych wielorowkowych -nadaje się również do zastosowania przy bloczkach podwójnych -szybka, bezproblemowa i fachowa wymiana paska -bez uszkodzeń koła pasowego i paska -minimalne użycie siły -duży zakres roboczy dzięki różnym narzędziom do montażu i demontażu -trwała walizka z tworzywa sztucznego Materiał: Stal specjalna" szt 1 ; "UNIWERSALNY ŚCIĄGACZ DO KÓŁ PASOWYCH Ilość ramion: 3 Strona napędu (profil): zewnętrzny sześciokątny Rozmiar klucza: 19 Zakres napinania [mm]: 30 Materiał: Stal narzędziowa Wymiar gwintu (trzpień): M14x1,5xdługość dowolna Zakres napięcia do [mm]: 60 Zakres napięcia od [mm]: 30" szt 1 ; "Przyrząd do sprzęgieł samoregulujących Zastosowanie: -Sprzęgła samoregulujące VW-AUDI, BMW, MERCEDES, OPEL, RENAULT i inne -Niezbędny do wywołania wstępnego naprężenia w centralnej sprężynie talerzowej -Pozwala na prawidłowe ustawienie tarczy względem łożyska prowadzącego i oporowego, -W zestawie belki cztero i trójramienne" szt 1 ; Zestaw narzędzi do centrowania sprzęgieł z tulejami centrującymi od fi 24 do Fi 36 minimum 9 części szt 1 ; "Urządzenie do sprawdzania ciśnienia oleju - Szybkie i pewne sprawdzanie ciśnienia oleju na silniku - W zestawie minimum 10 adapterów - Oznaczenie kolorystyczne: czarny = metryczny/srebrny = w calach - Mocowanie przez gwint czujnika ciśnienia oleju - Manometr z gumową pokrywą ochronną - Elastyczny wąż (L=1.3- 2,0 m) z zabezpieczeniem przed załamaniami, zaworem upustowym i szybkozłączką - Mocny model -Trwała walizka z tworzywa sztucznego" szt 1 ; "Pistolet do pompowania Profesjonalny pistolet do pompowania kół Ma możliwość KALIBRACJI (tzw. wyzerowania), które odbywa się za pomocą pokrętła na obudowie. Po dłuższym intensywnym użytkowaniu manometry mogą wskazywać błędne ciśnienie, wówczas możemy błędne wskazania skorygować. Manometr zabezpieczony jest osłoną gumową z wieszakiem znajdującym się na górze osłony. Dwustopniowa skala (psi i bar) pokazuje ciśnienie maksymalnie do 12 bar. - wieszak na obudowie pozwalający zawiesić pistolet na haku montażownicy oraz długi minimum 1,5 m wąż do pompowania ułatwiają pracę. Dane techniczne: - zakres pracy manometru: 0,7-12 bar - długość wężyka: minimum 1,5 m - ciśnienie robocze: 15 bar - podłączenie na wąż o średnicy: 1/4""" szt 5 ; "Ściągacz do wtryskiwaczy W zestawie dodatkowo znajdują się adaptery ściągacza wtryskiwacza typ wzmocniony. Wyciąganie wtryskiwacza następuje poprzez zamocowanie adapterów w miejscu zaworka i cewki wtryskiwacza równocześnie. Napęd hydrauliczny. Zastosowanie: Samochody z silnikami 2.3 JTD Fiat Ducato, Iveco" szt 1 ; "Kompresor 200 litrowy tłokowy mobilny Kompresor tłokowy 400V, moc silnika: 3 kW, ciśnienie: 10 bar, wydajność: minimum 539 l/min., zbiornik: 200 l, liczba tłoków: 2szt. Zbiornik galwanizowany plus dokumentacja dozorowa. 3 lata gwarancji producenta. Nazwa :Kompresor Typ: Tłokowy Napięcie:400 [V] Moc: minimum 3 [kW] Wydajność: minimum 539 [l/min.] Zbiornik:200 [l] Liczba stopni sprężania:1 [szt.] Liczba tłoków:2 [szt.] Osuszacz: Nie Ciśnienie:10 [bar] Informacje dodatkowe: Zbiornik galwanizowany" szt 1 ; "Smarownica pneumatyczna z katuszą 400 ml Parametry: -Stały wypływ środka smarnego przy trzymaniu spustu 200ml/min -Ciśnienie max 6,4 bar. -Ciśnienie robocze 2-6 bar Cechy: -Wykonana z wysokogatunkowego stopu aluminium -W zestawie rurka metalowa -Łatwa w użyciu, łatwy sposób uzupełniania kartusza smaru -Zawór odpowietrzający -4 szczękowa końcówka smarowa -Przystosowana do standardowych kartuszy 400 ml" szt 1 ; "Wąż przewód pneumatyczny warsztatowy lakierniczy antystatyczny 15m Długość: 15 metrów Średnica wewnętrzna: 10mm Średnica zewnętrzna: 15mm Ciśnienie robocze: do 20 bar Wzmocnienie: 2 oploty tekstylne Wąż wykonany z dwóch warstw gumy. Zewnętrzna warstwa jest odporna na przetarcia. Wewnętrzna warstwa służy do transportu powietrza. Pomiędzy warstwami znajdują się dwa oploty tekstylne służące wzmocnieniu. Wąż zakończony szybkozłączem gniazdo/wtyk" szt 3 ; "Zestaw narzędzi pneumatycznych zawiera: -pistolet wydmuchowy -przystawki do pompowania kół z adapterem i igłą do pompowania piłek -pistolet do malowania ze zbiornikiem grawitacyjnym -pistolet natryskowy -wąż spiralny PA -złączkę wtykową EURO 1/4"" -opakowanie" szt 4 ; "Pomost montażowy do dużych obciążeń, STANDARD, nośność 150 kg, 3 stopnie Stopnie z platformą: 3 szt .Wys. platformy: 600 mmGłęb. całk.: 770 mmSzer. całk.: 600 mmWys. robocza: 2 600 mmCiężar: 6,6 kg, plus deklaracja zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi PN-EN • Nośność minimum 300 kg • Dźwigary i stopnie z aluminium • Antypoślizgowe, profilowane stopnie z profili prasowanych • Głęb. stopnia 200 mm -250 mm • Wymienne nogi drabiny z tworzywa • Górna powierzchnia do stania 300 -350 x 500-600 mm" szt 3 ; "Pomost montażowy do dużych obciążeń, nośność 150 kg, 2 stopnie Stopnie z platformą: 2 szt.Wys. platformy: 400 mmGłęb. całk.: 550 mmSzer. całk.: 570 mmWys. robocza: 2 400 mmCiężar: 4,6 kg plus deklaracja zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi PN-EN • Nośność 300 kg • Dźwigary i stopnie z aluminium • Antypoślizgowe, profilowane stopnie z profili prasowanych • Głęb. stopnia 200 mm -250 mm • Wymienne nogi drabiny z tworzywa • Górna powierzchnia do stania 300-350 x 500-600 mm" szt 3 ; "Napełniacz do oleju ręczny Dozownik typu strzykawka pojemność: 1,5l, do napełniania skrzyń biegów i przekładni (napełniacz, strzykawka). Uniwersalna dozownik do płynów w formie strzykawki." szt 2 ; Napełniacz do skrzyń biegów (strzykawka), pojemność 500cm3 z rurką w kształcie łuku. szt 1 ; "smarownica nożna 12 kg • waga smarownicy - ok.12 kg • ciśnienie robocze - max-35 MPa • wymiary - 360x320x860mm • pojemność zbiornika ze smarem - ok.15 L • wydatek smaru na jeden cykl - 6g • napęd - dzwigniowy • układ - membranowy • długość przewodu elastycznego - 4m WYPOSAŻENIE STANDARDOWE: kpl. końcówka sztywna z pistoletem i wąż giętki opakowanie kartonowe " szt 3 ; Kucz krzyżakowy do kół (17, 19, 21, 1/2") L=400mm , twardość materiału HRC 44-48 szt 1 ; "Zestaw kluczy płasko oczkowych przegubowych z grzechotką Zestaw kluczy płasko-oczkowych z pokrętłem z grzechotką, 12 szt. Głowica z przegubem i grzechotką Głowica z przegubem i grzechotką zapewnia większą swobodę palców i ułatwia pracę w pobliżu przeszkód Konstrukcja: Metryczna 12-kątna, drobne zęby, 72 zęby Norma: maks. moment obrotowy zgodny z DIN 899 ateriał: Stal chromowo-wanadowa Powierzchnia: chromowana, wykończenie satynowe Kształt: Przesunięcie głowicy 15°, przegub po stronie oczkowej 180°, wytrzymałe głowice do wymagających zastosowań Zawartość Rozmiary kluczy: 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 mm" szt 1 ; "Walizka z narzędziami (Komplet Narzędzi 106 elementów zamawiający dopuszcza więcej) Chrome Vanadium, W zestawie: (minimum) Klucze Płasko-Oczkowe: 6,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,19mm Grzechotka 1/2""-72z, Grzechotka 1/4""-72z, Rękojeść 1/4"", Przedłużka 1/2"", 2x przedłużka 1/4"", Młotek 300g, Miara 3m, Przegub Cardana 1/4"", Przegub Cardana 1/2"", Adapter do bitów 1/4"", Nasadki 1/4"": 4,4.5,5.5,6,7,8,9,10,11,12mm Nasadki 1/2"": 10,11,12,13,14,15,17,18,19,20,21,22,24mm. Klucze imbus: 1.5,2.0,2.5,3.0,4.0,5.0,6.0,8.0. Zestaw bitów 32szt + uchwyt magnetyczny Kombinerki, Kombinerki długie, Obcęgi boczne Śrubokręty płaskie: 5x75,6x100mm Śrubokręty krzyżaki: PH1x75,PH2x100mm Rękojeść bitów magnetyczna Śrubokręty precyzyjne: Torx- T8x50,T6x50mm Krzyżak - PH00x50,PH000x50mm Płaski - 2.5x50,1.5x50mm Nożyk. Wszystko w poręcznej walizce z tworzywa ABS dopuszczamy zamknięcie na kluczyk " szt 1 ; "Klucz dynamometryczny 5-25 Nm ¼” Narzędzie przeznaczone do dokręcania z kontrolą wartości momentu obrotowego. Mechanizmem zapadkowy umożliwia zarówno normalne dokręcanie, jak i kontrolę końcową siły dokręcania. Wyposażony winien być w skalę kątomierza - do dokręcania. Powierzchnia matowiona dla łatwiejszego odczytu nastawianej wartości. Podziałka kątomierza w stopniach, np. do dokręcania głowicy silnika itp. • rozmiar - 1/4"" • zakres ISO: 5 - 25 Nm • zakres cal.: 4 - 18 funt x stopa • długość klucza – 260-290 mm • skala kątomierza na główce klucza • podziałka w Nm i funt×stopa • blokada nastawionej wartości • dokładność +/- 4% • Do klucza winno być dołączone jest świadectwo kalibracji. " szt 1 ; "Zestaw wkrętaków 20 szt dopuszczamy więcej Wkrętaki przeznaczone do codziennego użytku posiadają komfortową gumowaną rękojeść. Chromowo-wanadowy grot zapewniający wytrzymałość i odporność na korozje. Hartowana końcówka to długa żywotność narzędzia. W zestawie: wkrętaki z końcówką: Pł 2.5x50mm, 3x75mm x2, 4x100mm x2, 5.5x100mm x2, 6.5x150mm x2, 8x175mm, Ph 0x50mm, 1x75mm, 2x 100mm x2, Pz 1x100, 2x100 x2, T 10x100mm, 15x100mm, 20x100mm." szt 1 ; Szczypce płaskie długie 8” – profesjonalne (Szczypce płaskie, długość calowa: 8") szt 5 ; Szczypce uniwersalne 7” profesjonalne szt 5 ; Szczypce uniwersalne 6” profesjonalne szt 5 ; Szczypce nastawne 10” profesjonalne szt 2 ; Szczypce do pierścieni proste zamknięte profesjonalne szt 2 ; Szczypce do pierścieni wygięte zamknięte profesjonalne szt 2 ; Szczypce do pierścieni proste otwarte profesjonalne szt 2 ; MŁOTEK 200 G Z MIĘKKIM UCHWYTEM DŁ. 280-295MM szt 3 ; Młotek 1000 g z rączką pokrytą gumą szt 3 ; Zestaw blokad rozrządu OPEL/FIAT 1.7/1.9/2.4/TD/JTD/CDTI. szt 1 ; Szczypce do taśm (opasek) osłon przegubów szt 1 ; Ściągacz do sprężyn zawieszenia szt 1 ; Szczypce do zaciskania opasek na osłonach przegubów szt 1 ; " Multimetr samochodowy z minimum 15 - stoma funkcjami i przystawką cęgową • Minimum15-sto funkcyjny multimetr diagnostyczny z przyłączem termometru IR. • Wyświetlacz wykresu cyfrowego / paskowego kombinowanego umożliwia dokładne wskazanie wyjść komponentowych. • Duży, czytelny wyświetlacz o wysokim kontraście z jasnym, białym podświetleniem. • Warsztatowa, wytrzymała obudowa ze zintegrowanym statywem i automatycznym wyłączaniem zasilania. • Wysoka prędkość odczytów dla standardowych parametrów samochodowych, w tym cykl pracy i szerokość impulsu, czyni to narzędzie idealnym do testowania systemów wtryskowych paliwa. Funkcje automatyczne i funkcje przechowywania danych z zabezpieczeniem przed przeciążeniem na wszystkich zakresach. • Zawiera funkcje względne, w tym min./max. I przytrzymać szczyt. • Wyposażony minimum w: łącznik indukcyjny, termometrem IR, sondy pomiarowe i termoparą w etui. Specyfikacja: Tachometr (obr / min): 2-10 cykl, 4-skok 600-4000 (xl) obr / min, 600-12000 (x10) obr / min Napięcie sieciowe: 400mV, 4V, 40V, 400V, 700V (automatyczne zorientowanie) Napięcie DC: 400mV, 4V, 40V, 400V, 1000V (automatyczne zorientowanie) Prąd zmienny: 400μA, 4000μA, 40mA, 400mA, 4A, 20A (automatyczny zakres) Prąd stały: 400μA, 4000μA, 40mA, 400mA, 4A, 20A (automatyczne dopasowywanie) Pojemność: 40nF, 400nF, 4μF, 40μF, 400μF, 4mF, 40mF (automatyczne zorientowanie) Częstotliwość: 0.001Hz-9.99MHz (automatyczne ustalanie odległości) Współczynnik wypełnienia impulsu: 0,1-99,9% Długość impulsu: 0,1-10 ms Odporność: 400Ω, 4kΩ, 40kΩ, 400kΩ, 4MΩ, 40MΩ (automatyczne zorientowanie) Ciągłość: <30Ω Ciągły Buzzer 2kHz Temperatura: od -20 do + 760 ° C, od -4 do + 1400 ° F Temperatura w podczerwieni: od -20 do + 280 ° C, od -4 do + 536 ° F Kontrola diod: Tak Światło wsteczne: tak Wyświetlacz graficzny: tak Wyświetlacz: Tak Auto-Ranging: Tak Przystawka cęgowa: tak Cyfry Wysokość: minimum 20mm Automatyczne wyłączanie: Tak Wskaźnik niskiego poziomu baterii: tak Baterie (w zestawie): 9V (PP3) Case typu Hi-Impact: tak Rozmiar (szer. X głęb. X głęb.): 160-190x 70-90 x 50-65 mm " szt 1; "Zestaw kluczy nasadowych udarowych 3/4 TORX i XZN - • klucze udarowe nasadowe z gniazdem 3/4 z końcówką bit Torx i bit XZN (SPLINE) • rozmiary TORX w zestawie: T70, T80, T90, T100 • rozmiary XZN (SPLINE) w zestawie: M16, M18 • długość całkowita klucza - L = 60 mm • klucze udarowe wykonane ze stopu stali chromowo - molibdenowej • klucze udarowe z końcówką bit dostarczane w dedykowanej kasecie z tworzywa sztucznego" kpl 1 ; "ZESTAW BITÓW SPLINE 22 ELEMENTY M4-M18 Zestaw kluczy SPLINE o długości 30 mm i 75 mm w rozmiarach: M4, M5, M6, M8, M9, M10, M12, M14, M16 (z otworem), M18 Materiał S2. CHARAKTERYSTYKA: materiał - stal S2 • każdy bit posiada dedykowane, oznaczone miejsce w poręcznej walizce z tworzywa WYPOSAŻENIE: • bity o długości 30 mm: M4, M5, M6, M8, M9, M10, M12, M14, M16 (z otworem), M18 - łącznie 10 szt. • bity o długości 75 mm: M4, M5, M6, M8, M9, M10, M12, M14, M16 (z otworem), M18 - łącznie 10 szt. • 1 szt. uchwyt (nasadka) 1/2; • 1 szt. uchwyt (nasadka) 3/8." kpl 1 ; "Zestaw montażowy oringów, Szczegóły produktu W dostawie: guma okrągła Nitril w 5 różnych rozmiarach, szablon do wycinania, nóż do wycinania, 20 g kleju, praktyczna walizka ze wskazówkami co do stosowania Informacje o rodzinie produktów Do szybkiego przygotowywania O-ringów Łatwe przygotowywanie, gotowe do zastosowania w ciągu sekund Klej jest tak mocy jak guma 5 róznych średnic: 1,6, 2,4, 3, 5,7 i 8,4 mm Informacje środowiskowe RoHS 2002/95 / WE Zgodne" kpl 2 ; "LATARKA CZOŁOWA 5XT6 CREE XPE LED 10000 LUMEN Latarka została wyposażona w jedną potężną diodę Cree XML T6, oraz cztery diody CREE XPE o łącznej mocy 10000 lumen + 2 akumulatory 9900mAh 3,7V. Latarka wyposażona jest w płynną regulację konta świecenia + 4 funkcje świecenia. SKŁAD ZESTAWU 1 x Latarka czołowa z diodami Cree 5xT6 2 x Akumulator VIZION 6800mAh 1 x Ładowarka sieciowa 1 x Ładowarka samochodowa 1 x Oryginalne pudełko SPECYFIKACJA obudowa z trwałego stopu aluminium lotniczego, powierzchnia zapobiegająca się ślizganiu latarki na czole, żywotność lampy wynosi ok 100 000 godzin max, czas pracy 3h do 4.5h bez wyłączania, regulowane paski - latarka będzie pasować na każdy rozmiar głowy zapewniona odporność na wilgoć i korozje dzięki uszczelka typy o-, soczewki wykonane z nierysującego się szkła. szt 10;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa żarówek i bezpieczników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa obejmuje: Żarówka BA15s 12V5W biała szt 100 Żarówka H4 12V 60/55W szt 100 Żarówka H7 12V 55W szt 150 Żarówka BA15s 12V 10W biała szt 50 Żarówka BA15s 12V 21W biała szt 50 Żarówka P45T 12V 45/40W biała szt 50 Żarówka BAY15d 12V 21/5W biała szt 150 Żarówka H4 24V 55/50W szt 100 Żarówka H7 24V 70W szt 100 Żarówka BA15s 24V 21W biała szt 150 Żarówka BA15s 24V 10W biała szt 150 Żarówka BA15s 24V 5W biała szt 250 Bezpiecznik samochodowy cylindryczny ceramiczny lub plastikowy o wymiarach 25x6 mm 5A szt 100 Bezpiecznik samochodowy cylindryczny ceramiczny lub plastikowy o wymiarach 25x6 mm 8A szt 200 Bezpiecznik samochodowy cylindryczny ceramiczny lub plastikowy o wymiarach 25x6 mm 10A szt 200 Bezpiecznik samochodowy cylindryczny ceramiczny lub plastikowy o wymiarach 25x6 mm 16A szt 300 Bezpiecznik samochodowy cylindryczny ceramiczny lub plastikowy o wymiarach 25x6 mm 20A szt 300 Bezpiecznik samochodowy cylindryczny ceramiczny lub plastikowy o wymiarach 25x6 mm 25A szt 100 Bezpiecznik samochodowy płytkowy 5A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy 7,5A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy 10A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy 15A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy 20A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy 30A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy mini 5A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy mini 7,5A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy mini 10A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy mini 15A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy mini 20A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy mini 25A szt 200 Bezpiecznik samochodowy płytkowy mini 30A szt 200
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa farb i artykułów malarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa obejmuje: Farba ftalowa biała RAL 9010, op. puszka metalowa 0,8l szt 180 Farba ftalowa czarna RAL 9017, op. puszka metalowa 0,8l szt 300 Farba ftalowa brązowa RAL 8016, op. puszka metalowa 0,9l szt 200 Farba ftalowa zielona khaki RAL 6014, op. puszka metalowa 1l szt 800 Farba podkładowa tlenkowa czerwona, op. puszka metalowa 1l l 800 Srebrzanka żaroodporna odporna min. +500 stopni Celsjusza, op. puszka metalowa 0,5l l 120 Rozcieńczalnik uniwersalny, op. butelka plastikowa 0,5l l 900 Szpachlówka uniwersalna, op. puszka metalowa 0,25kg kg 50 Szpachlówka z włóknem szklanym, op. puszka metalowa 1,8 kg szt. 10 Szpachlówka uniwersalna z utwardzaczem, op. puszka metalowa 750g szt 20 Środek do konserwacji podwozi do nanoszenia pędzlem op. 1l szt 100 Środek do konserwacji podwozi na pistolet op. 1l l 100 Środek do konserwacji profili zamkniętych na pistolet op. 1l szt 80
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji (od 12 do 36 miesięcy)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria najniższa cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)