GuidZP400 |
c814e2b3-0764-464f-a729-d6fb09b5a9c9
|
Biuletyn |
573022-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
|
Regon |
16200000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42686
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 348 61 52
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 347 24 45
|
Zamawiajacy email |
boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
https://dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://dzp.pg.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dzp.pg.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 127
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
CRZP/178/009/D/19, ZP/54/WETI/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części, dopuszczając możliwość złożenia oferty na wybraną część. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41), pokój 116. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32330000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności w/w dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Fakultatywnie: a) pełnomocnictwa, b) zobowiązania podmiotów trzecich. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa wart. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Termin dostawy przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą zamawiającego lub wykonawcy), w przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez wykonawcę o co najmniej 14 dni i pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. 2) Zmiana w zakresie przedmiotu umowy: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowane urządzenia nie będą dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Dostawa cyfrowego rejestratora dźwięku z dodatkową kapsułą mikrofonu dla KASK.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32341000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowego rejestratora dźwięku z dodatkową kapsułą mikrofonu dla KASK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II - Dostawa wielofunkcyjnego miernika poziomu dźwięku dla KSMM.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32330000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnego miernika poziomu dźwięku dla KSMM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – Dostawa zestawu kamer z peryferiami dla KSMM.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32330000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu kamer z peryferiami dla KSMM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagany przez zamawiającego termin dostawy przedmiotu zamówienia w Części III – poz. 1, 9, 10 (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ): do 42 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; poz. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ): do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV – Dostawa zestawu do prezentacji audiovideo dla KSMM.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32323400-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do prezentacji audiovideo dla KSMM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |