GuidZP400 |
b78b2837-e0c7-4636-a252-f5db7256dde1
|
Biuletyn |
573034-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
Regon |
10920850000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
Adres strony url |
www.woloizol.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.woloizol.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.woloizol.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy produktów mleczarskich oraz jaj świeżych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
|
Numer referencyjny |
8/2019/SŻ/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy produktów mleczarskich (Zadanie nr 1) oraz jaj świeżych (Zadanie nr 2) w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2020 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-11-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada decyzję, wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii, dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym stanowiącym przedmiotem zamówienia tj. Zadanie nr 1 – produkty mleczarskie i Zadanie nr 2 – jaja świeże.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r poz. 1252) oraz rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady
z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r., str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii dotycząca możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zadanie nr 1 - produkty mleczarskie oraz Zadanie nr 2 - jaja świeże; 2) oświadczenie, że Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r poz. 1252) oraz rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r., str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) – dotyczy Zadań nr 1 i nr 2 (Załącznik nr 6 do SIWZ);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia dla zadania/zadań, którego/których dotyczy składana oferta – Zadania nr 1-2 (Załącznik nr 2a i/lub 2b);
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25.07.2019 r. do godz. 11.15 wnieść wadium jak niżej: 1) dla Zadania nr 1 – produkty mleczarskie w wysokości 7000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), 2) dla Zadania nr 2 – jaja świeże w wysokości 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na obydwa zadania zobowiązany jest zsumować w/w kwoty, zgodnie z zakresem, na który składa ofertę. Łączna kwota wadium na obydwa zadania wynosi 7400,00 PLN (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych 00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie Strony. 2. Zmianie mogą podlegać postanowienia umowy wynikające: 1) z art. 144 ustawy Pzp; 2) ze zmiany oznaczenia Stron umowy w wyniku następstwa prawnego, 3) z ustawowej zmiany stawek podatku VAT - o różnicę pomiędzy jej dotychczasową wielkoścą a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, 4) ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, 5) ze zmiany ceny przewidzianej w ust. 3. 3. Dopuszcza się możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-11-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy produktów mleczarskich w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2020 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załączniku nr 2a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy jaj świeżych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-11-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy jaj świeżych w okresie od 01.11.2019 r. do 31.10.2020 r., zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w Załączniku nr 2b do SIWZ.
|
| |