GuidZP400 |
a7682178-cc96-4471-a129-1738a150d0db
|
Biuletyn |
572122-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kościerski
|
Regon |
19167511000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościerzyna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 680 18 40
|
Zamawiajacy fax |
58 680 18 58
|
Zamawiajacy email |
zp1@powiatkoscierski.pl
|
Adres strony url |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 03. Edukacja, Działanie 03.02. Edukacja ogólna, Poddziałanie 03.02.02.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Kościerski, ul. 3-go Maja 9C, 83-400 Kościerzyna, pok. nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów na potrzeby projektu „Zdolni z Pomorza – Powiat Kościerski - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 03. Edukacja, Działanie 03.02. Edukacja ogólna, Poddziałanie 03.02.02. Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego): • Część 1 - pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK „Cyfrowa szkoła”, • Część 2 – pomoce dydaktyczne i sprzęty z katalogu pracowni przyrodniczej w szkole ponadgimnazjalnej zakres rozszerzony – podstawowe wyposażenie pracowni, • Część 3 – pomoce dydaktyczne i sprzęty z katalogu pracowni przyrodniczej w szkole ponadgimnazjalnej zakres rozszerzony – środki czystości.
|
Numer referencyjny |
ZP.272.42.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów na potrzeby projektu „Zdolni z Pomorza – Powiat Kościerski - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 03. Edukacja, Działanie 03.02. Edukacja ogólna, Poddziałanie 03.02.02. Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego):
• Część 1 - pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK „Cyfrowa szkoła”,
• Część 2 – pomoce dydaktyczne i sprzęty z katalogu pracowni przyrodniczej w szkole ponadgimnazjalnej zakres rozszerzony – podstawowe wyposażenie pracowni,
• Część 3 – pomoce dydaktyczne i sprzęty z katalogu pracowni przyrodniczej w szkole ponadgimnazjalnej zakres rozszerzony – środki czystości.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw pomocy dydaktycznych/mebli polegających na dostawie i montażu pomocy dydaktycznych/meblu, potwierdzonych odpowiednimi referencjami bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw i wykaże w nim, że w okresie ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował jedną dostawę pomocy dydaktycznych wraz z montażem za kwotę minimum 3000,00 zł brutto (trzy tysiące zł brutto) – dotyczy wykonawców składających ofertę na część 1 i 2 zamówienia; zrealizował jedną dostawę pomocy dydaktycznych za kwotę minimum 500,00 zł. brutto (pięćset zł brutto) - dotyczy wykonawców składających ofertę na część 3 zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
wykaz dostaw pomocy dydaktycznych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 5 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w wyniku faktycznie wykonanych dostaw, tj. podsumowania ilości faktycznie wykonanych dostaw,
3) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację umowy,
4) polepszenia parametrów technicznych dostawy;
5) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego należnego za dostawy wykonane po dacie zawarcia aneksu do umowy.
3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów między stronami.
4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień zawartej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony w formie pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2019-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 - pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK „Cyfrowa szkoła”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonanie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 - pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK „Cyfrowa szkoła”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 – pomoce dydaktyczne i sprzęty z katalogu pracowni przyrodniczej w szkole ponadgimnazjalnej zakres rozszerzony – podstawowe wyposażenie pracowni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonanie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 – pomoce dydaktyczne i sprzęty z katalogu pracowni przyrodniczej w szkole ponadgimnazjalnej zakres rozszerzony – podstawowe wyposażenie pracowni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 – pomoce dydaktyczne i sprzęty z katalogu pracowni przyrodniczej w szkole ponadgimnazjalnej zakres rozszerzony – środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonanie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 – pomoce dydaktyczne i sprzęty z katalogu pracowni przyrodniczej w szkole ponadgimnazjalnej zakres rozszerzony – środki czystości
|
| |