GuidZP400 |
0630bd3b-2815-4627-b99c-1aeb023ba60e
|
Biuletyn |
574245-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku
|
Regon |
00029311400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toszek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-180
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2334112 w. 212
|
Zamawiajacy fax |
032 2334325, 2335244
|
Zamawiajacy email |
info@szpitaltoszek.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaltoszek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaltoszek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Szpital Psychiatryczny, ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, Sekretariat Dyrektora Naczelnego – Budynek Administracji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku.
|
Numer referencyjny |
14/PN/DEG/AC/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku.
Postępowanie jest prowadzone z podziałem na sześć pakietów.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
b) aktualne ulotki – dotyczy wyłącznie Wykonawców składających ofertę w zakresie pakietów I-III.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami,
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową.
5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Dokumenty wymagane od Wykonawców w zakresie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga w zakresie pakietów I-III dostarczenia przez wybranego Wykonawcę – po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy - kart charakterystyki substancji niebezpiecznych ujętych w Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikacji substancji chemicznych i ich mieszanin (tekst jednolity Dz. U. 2015 poz. 208) lub oświadczenie producenta o braku wzmiankowanych preparatów – (zgodnie z rozdziałem XIII specyfikacji).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
3.816,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset szesnaście złotych 00/100) – łącznie dla wszystkich pakietów, tj. szczegółowo w rozbiciu na poszczególne pakiety:
pakiet I – 1.918,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset osiemnaście złotych 00/100)
pakiet II – 363,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy złote 00/100)
pakiet III – 646,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści sześć złotych 00/100)
pakiet IV – 232,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści dwa złote 00/100)
pakiet V – 539,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści dziewięć złotych 00/100)
pakiet VI – 304,00 zł (słownie: trzysta cztery złote 00/100)
Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany stawki podatku VAT – cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto,
b) zmiany danych Wykonawcy (np. wynikających z przekształceń, przejęć, zmiany adresu siedziby itp.).
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja Administratora Danych Osobowych, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku przy ul. Gliwickiej 5, tel. +48 (32) 233 41 12 (centrala), email: info@szpitaltoszek.pl, www.szpitaltoszek.pl
2. Została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych, adres email: daneosobowe@szpitaltoszek.pl. Pozostałe aktualne dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych dostępne są w internecie.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 14/PN/DEG/AC/2019 – dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
Oznacza to, że dane będą przetwarzane:
a) W szczególności w celach związanych z udostępnieniem dokumentacji postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
b) Obowiązek przetwarzania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowych określonych w przepisach PZP związanych z udziałem zamówienia publicznego.
Podstawowymi aktami prawnymi przetwarzania danych osobowych są:
• Obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679),
• Wykonanie zobowiązania umownego (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679).
4. Pani/Pana dane osobowe będą ujawnione osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz operatorowi pocztowemu lub kurierowi. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Szpitala Psychiatrycznego.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu (wobec przetwarzania w zakresie celów obojętnych prawnie uzasadnionym interesem administratora), prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CHEMIA PROFESJONALNA DLA SANITARIATÓW, POWIERZCHNI, NAWIERZCHNI – ŚRODKI DEZYNFEKUJĄCE I CZYSZCZĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku w zakresie pakietu I – Chemia profesjonalna dla sanitariatów, powierzchni, nawierzchni – środki dezynfekujące i czyszczące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CHEMIA PROFESJONALNA DLA KUCHNI – ŚRODKI MYJĄCE I CZYSZCZĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku w zakresie pakietu II – Chemia profesjonalna dla kuchni – środki myjące i czyszczące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CHEMIA PROFESJONALNA DLA PRALNI – ŚRODKI PIORĄCO DEZYNFEKUJĄCE, ODPLAMIAJĄCE I WYBIELAJĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku w zakresie pakietu III – Chemia profesjonalna dla pralni – środki piorąco-dezynfekujące, odplamiające i wybielające.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ŚRODKI DO HIGIENY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku w zakresie pakietu IV – Środki do higieny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY GOSPODARCZE - WORKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku w zakresie pakietu V – Artykuły gospodarcze - worki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
AKCESORIA GOSPODARCZE DO SPRZĄTANIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku w zakresie pakietu VI – Akcesoria gospodarcze do sprzątania.
|
| |