DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I SŁODYCZY DLA AMW REWITA Sp. z o. o. DLA ODDZIAŁU REWITA MIĘDZYZDROJE I RYNIA, Nr postępowania: RWT /PZP/27/2019

Publication date 2019-07-16
End date 2019-07-25 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573647-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i słodyczy dla AMW REWITA Sp. z o. o., dla Oddziału Rewita Międzyzdroje – część nr 1 i Oddziału Rewita Rynia – część nr 2 w ilościach i asortymencie określonym w załącznikach 1A i 1B do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1A i 1B do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, które zostało opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Rozdziale XIX SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c8ad6f6a-6ed6-442e-a5b7-9cd1681021dc
Biuletyn 573647-N-2019
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 14299025400000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://dwwam.nowybip.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dwwam.nowybip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pisemnie na adres: ul. Świętego Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I SŁODYCZY DLA AMW REWITA Sp. z o. o. DLA ODDZIAŁU REWITA MIĘDZYZDROJE I RYNIA, Nr postępowania: RWT /PZP/27/2019
Numer referencyjny RWT /PZP/27/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i słodyczy dla AMW REWITA Sp. z o. o., dla Oddziału Rewita Międzyzdroje – część nr 1 i Oddziału Rewita Rynia – część nr 2 w ilościach i asortymencie określonym w załącznikach 1A i 1B do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1A i 1B do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, które zostało opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Rozdziale XIX SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca prowadził wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1541); W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Zamawiający żąda oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP – zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów , Zamawiający żąda oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP – zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.)- zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; c) Oświadczeń Wykonawcy zgodnie z załącznika nr 5 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany: a) Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; b) formularz ofertowo - cenowo z wykorzystaniem wzoru stanowiącego – załącznik nr 1A i 1B do SIWZ; 3) Upoważnienie (Pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (Pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumentu wyszczególnione w pkt.1 lit.a) i b) stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem załącznika nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy: 1. zmiany okresu obowiązywania Umowy w przypadku: a) skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określonego w § 9. Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania, b) niewykorzystania wartości Umowy po terminie wskazanym w § 8 ust. 1 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy do czasu całkowitego wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 7 ust. 1 Umowy, c) prowadzenia postępowania na dostawę Towaru objętego niniejszą Umową i nie zawarcia przez Zamawiającego nowej umowy, do czasu jej zawarcia z nowym wykonawcą, 2.zmiany typu Towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy w sytuacji zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie, zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także nazwy handlowej danego Towaru przez producenta, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik Towaru, 3. zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4. zmiany przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT, 5. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 6. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 7. zmiany podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych i słodyczy do Oddziału Rewita Międzyzdroje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i słodyczy dla AMW REWITA Sp. z o. o., dla Oddziału Rewita Międzyzdroje –w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1A do SIWZ. . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1A do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, które zostało opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Rozdziale XIX SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych i słodyczy dla Oddziału Rewita Rynia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułow spożywczych i słodyczy dla AMW REWITA Sp. z o. o., dla Oddziału Rewita Rynia – w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1B do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1B do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, które zostało opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Rozdziale XIX SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)