Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia).

Publication date 2019-07-17
End date 2019-07-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574994-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia) bezpośrednio do jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) albo w Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie).
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i załącznik nr 6b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 618df525-8bb0-44ea-b063-3567b460b19b
Biuletyn 574994-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Regon 13240000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gagarina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 114 010
Zamawiajacy fax 566 542 944
Zamawiajacy email bzp@umk.pl
Adres strony url https://www.umk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Wileńska 1, pok. 5, 87 - 100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia).
Numer referencyjny ZP-71/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (zadanie 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia) bezpośrednio do jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) albo w Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i załącznik nr 6b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zdolności zawodowej: a)dot. zadania 1 - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy art. papierniczo-biurowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy, 00/100) każda; b)dot. zadania 2 - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy papieru kserograficznego i/lub papieru foto i folii do drukowania o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ - wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Z ofertą: 1. dot. zadania 1 – tylko w przypadku zaoferowania towarów równoważnych – próbki towarów równoważnych (po 1 szt., ponumerowanych zgodnie z liczbą porządkową załącznika nr 1a do SIWZ); 2. dot. zadania 2 – próbkę towaru (po 1 kartce) oraz kartę charakterystyki oferowanego towaru w pozycjach od 1 do 4 załącznika nr 1b do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) dla zadania 1 – 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy, 00/100); 2) dla zadania 2 – 4 500,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset, 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych bezpośrednio do jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) albo w Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (zadanie 2 zamówienia) bezpośrednio do jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) albo w Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin zapłaty
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)