GuidZP400 |
bc2da12c-114e-4ccb-a577-fde3f3db61dc
|
Biuletyn |
575031-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto i Gmina Pleszew
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(062) 74 28 300
|
Zamawiajacy fax |
(062) 74 28 301
|
Zamawiajacy email |
umgpleszew@pleszew.pl
|
Adres strony url |
https://bip.pleszew.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Realizacja niniejszego zamówienia publicznego jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej. Nazwa projektu lub programu: „Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto w ramach Poddziałania 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu, WRPO na lata 2014-2020”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-aktualne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-aktualne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wyposażenie nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w ramach zadania inwestycyjnego »Utworzenie nowej siedziby Domu Kultury na terenie dworca PKP Pleszew Miasto«”
|
Numer referencyjny |
ZP.042.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w tym: (a) Zadanie nr 1 „Sprzęt audiowizualny oraz oświetlenie”, które w szczególności obejmuje dostawę wyposażenia technicznego takiego jak sprzęt nagłośnieniowy i projekcji, wyposażenie sal prób studia nagrań i sali tanecznej oraz oświetlenie estradowe; (b) Zadanie nr 2 „Instrumenty muzyczne”, które w szczególności obejmuje dostawę pianina elektronicznego, zestawu perkusyjnego oraz akordeonu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 8a i 8b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-10-16T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali: WYŁĄCZNIE W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA ZADANIE NR 1 – co najmniej 2 dostawy dotyczące dostawy wyposażenia technicznego takiego jak sprzęt nagłośnieniowy i projekcji lub wyposażenie sal prób studia nagrań, lub wyposażenie sali tanecznej, lub oświetlenie estradowe, lub dostawy składającej się z dwóch lub większej liczby rodzajów dostaw wskazanych powyżej, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnienia / nie spełnienia, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składający ofertę na Zadanie nr 1 złoży wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), wraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ);
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ);
d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”;
e) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6a i załącznik 6b do SIWZ);
f) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy;
g) Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Stosowne oświadczenie o braku powstania obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca składa na Formularzu ofertowym.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
"Sprzęt audiowizualny oraz oświetlenie"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w tym: Zadanie nr 1 „Sprzęt audiowizualny oraz oświetlenie”, które w szczególności obejmuje dostawę wyposażenia technicznego takiego jak sprzęt nagłośnieniowy i projekcji, wyposażenie sal prób studia nagrań i sali tanecznej oraz oświetlenie estradowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Instrumenty muzyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37316000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do nowej siedziby Domu Kultury w Pleszewie, w tym: Zadanie nr 2 „Instrumenty muzyczne”, które w szczególności obejmuje dostawę pianina elektronicznego, zestawu perkusyjnego oraz akordeonu.
|
| |