Dostawa sprzętu komputerowego - 2 zadania

Publication date 2019-07-17
End date 2019-07-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574969-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego - 2 zadania, w ilości i o parametrach zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 7.1. 7.2. SIWZ oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ.
Zadanie nr 1 - Dostawa monitorów
Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.1. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Zadanie nr 2 - Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami
Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.2. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38d05645-8a64-45de-b263-28458c042433
Biuletyn 574969-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny
Regon 15190000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowicka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 293-53-85
Zamawiajacy fax 12 293-58-98
Zamawiajacy email kurowska@uek.krakow.pl
Adres strony url www.uek.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.uek.krakow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, poziom -1, pok. nr 4.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego - 2 zadania
Numer referencyjny K-DZP-272-23/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego - 2 zadania, w ilości i o parametrach zgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 7.1. 7.2. SIWZ oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 1 - Dostawa monitorów Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.1. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Zadanie nr 2 - Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.2. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia: do 2 tygodni od daty dostarczenia przez Zamawiającego Wykonawcy kompletu dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% w odniesieniu do urządzeń wskazanych w niniejszej umowie lub przekazania oświadczenia Zamawiającego o nie uzyskaniu przedmiotowej zgody (w przypadku kiedy Zamawiający będzie ubiegał się o zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% - zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług – (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2174 z późn. zm.)). W przypadku Wykonawców mających siedzibę poza Polską do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 6 oraz nr 7.1. i 7.2.,do SIWZ: 1) Dotyczy zadania nr 2 - wydruki testów [PassMark Performance Test, CPU Benchmarks ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzających osiągniecie przez procesor wyników wymaganych w Specyfikacji Technicznej w zał. nr 6 SIWZ. Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 03.06.2018 r. do dnia składania ofert. 2)Dotyczy zadania nr 2 - wydruki testów [Video Benchmark ze strony http://www.videocardbenchmark.net. potwierdzających osiągniecie przez układ graficzny zintegrowany z płytą (grafikę) i dodatkową kartę graficzną wyników wymaganych w Specyfikacji Technicznej w zał. nr 6 SIWZ. Testy muszą potwierdzać spełnianie wymagań na dowolny dzień w okresie od dnia 03.06.2018 r. do dnia składania ofert. 3) Dotyczy zadań nr 1 i nr 2 – oświadczenie/deklaracja Producenta sprzętu, potwierdzające, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE (tj. symbol deklaracji producenta lub upoważnionego przedstawiciela, iż jego wyrób jest zgodny zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach dotyczących danego produktu) lub dokument równoważny, 4) Dotyczy zadania nr 2 – aktualny Certyfikat ISO 9001 (lub równoważny) dla Producenta sprzętu (lub oświadczenie Producenta o posiadaniu tego certyfikatu), lub dokument równoważny dotyczący produkcji urządzeń IT obejmujący między innymi: - projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub - projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub - projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub - projektowanie i montaż systemów informatycznych lub - działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub - produkcja i sprzedaż komputerów lub - produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub - projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów lub podobny 5) Dotyczy zadania nr 2 – aktualny Certyfikat ISO 9296 / ISO 7779 dla Producenta sprzętu (lub oświadczenie Producenta o posiadaniu tego certyfikatu), lub dokument równoważny dotyczący głośności jednostki centralnej Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 - 5 będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Oferta szczegółowa – załącznik/i nr 5.1. i 5.2. do SIWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy/e dokument/y składany/e jest wraz z ofertą. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 3 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany po dniu w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie przez cały czas trwania Umowy. 2) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu sprzętu komputerowego, możliwa jest zmiana w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu. 3) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, skutkujące zmniejszeniem tych kosztów lub uzyskaniem urządzeń o lepszych parametrach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zmiany dotyczące zmian danych teleadresowych określonych w umowie, zmian numerów kont bankowych nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie. 3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 3 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzającymi okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
IV 4 4 data 2019-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - Dostawa monitorów Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.1. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 6 do SIWZ oraz z zał. nr 7.2. do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
  

Criterion

Kryteria Długość Gwarancji (ponad wymaganą długość gwarancji minimalnej) [G]
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto [C]
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)