| GuidZP400 |
d532b4ec-3653-4e8d-83fa-a7003a79f6e5
|
| Biuletyn |
574867-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
29498700000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Sudecka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Stronie Śląskie
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
57-550
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
74 8141488 w. 248
|
| Zamawiajacy fax |
748 141 494
|
| Zamawiajacy email |
szpital_stronie@pro.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.wcpd.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wcpd.pl/bip
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej, SP ZOZ, Sekretariat Centrum, ul. Sudecka 3A, 57-550 Stronie Śląskie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa warzyw i owoców 2019
|
| Numer referencyjny |
ZP-231- 07/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności warzyw i owoców, w ilościach i o charakterze określonych w załączniku do SIWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Zestawienie asortymentowo-cenowe – Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość́ dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W/w postanowienia wymienione stanowią̨ katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić́ zgodę, lecz nie stanowią̨ one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. Zmiana umowy może być́ dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić́ Zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu faktycznego mających wpływ na realizację umowy. Nie wymagają formy aneksu do umowy: 1) zmiany adresowe, 2) zmiana siedziby i adresu do korespondencji, 3) zmiana numeru rachunku bankowego. Zamawiający dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
|
| IV 4 4 data |
2019-08-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|