Dostawa warzyw i owoców 2019

Publication date 2019-07-17
End date 2019-08-05 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Stronie Śląskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574867-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności warzyw i owoców, w ilościach i o charakterze określonych w załączniku do SIWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d532b4ec-3653-4e8d-83fa-a7003a79f6e5
Biuletyn 574867-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29498700000000
Zamawiajacy adres ulica Sudecka
Zamawiajacy adres numer domu 3A
Zamawiajacy miejscowosc Stronie Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 57-550
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8141488 w. 248
Zamawiajacy fax 748 141 494
Zamawiajacy email szpital_stronie@pro.onet.pl
Adres strony url www.wcpd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wcpd.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej, SP ZOZ, Sekretariat Centrum, ul. Sudecka 3A, 57-550 Stronie Śląskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa warzyw i owoców 2019
Numer referencyjny ZP-231- 07/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności warzyw i owoców, w ilościach i o charakterze określonych w załączniku do SIWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Zestawienie asortymentowo-cenowe – Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość́ dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W/w postanowienia wymienione stanowią̨ katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić́ zgodę, lecz nie stanowią̨ one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. Zmiana umowy może być́ dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić́ Zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu faktycznego mających wpływ na realizację umowy. Nie wymagają formy aneksu do umowy: 1) zmiany adresowe, 2) zmiana siedziby i adresu do korespondencji, 3) zmiana numeru rachunku bankowego. Zamawiający dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Oferowana cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas Wykonawcy do podjęcia czynności gwarancyjnych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)