Dostawa akcesoriów do inkubatorów oraz respiratorów firmy Dräger, drobnego sprzętu medycznego oraz płynów do maszynowego mycia naczyń do zmywarek przemysłowych firmy Lozamet.

Publication date 2019-07-17
End date 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574829-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331900008, 398312101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do inkubatorów oraz respiratorów firmy Dräger, drobnego sprzętu medycznego oraz płynów do maszynowego mycia naczyń do zmywarek przemysłowych firmy Lozamet.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9905419e-a26d-4930-bd5e-f27a8969d892
Biuletyn 574829-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 12810530000000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowie, Kancelaria Szpitala, pok. 3,41 (II piętro).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa akcesoriów do inkubatorów oraz respiratorów firmy Dräger, drobnego sprzętu medycznego oraz płynów do maszynowego mycia naczyń do zmywarek przemysłowych firmy Lozamet.
Numer referencyjny DEZ.26.069.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do inkubatorów oraz respiratorów firmy Dräger, drobnego sprzętu medycznego oraz płynów do maszynowego mycia naczyń do zmywarek przemysłowych firmy Lozamet. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 2)oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Opis przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe/opisy / foldery / fotografie / informacje producenta oferowanego asortymentu - potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym w Części Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 w Załączniku Nr 2 do SIWZ - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z zaznaczeniem której Części i pozycji dotyczy dokument. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2)Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w Części nr 12. 3)Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący Załączniku Nr 1 do SIWZ (w oryginale). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (w oryginale). 3)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (w oryginale). 4)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. 5)W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień umowy- stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pojemniki chirurgiczne na wycinki do badań histopatologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1)formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2)wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria do inkubtorów oraz respiratorów firmy Drager
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Taśmy do ćwiczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Aparat do mierzenia ciśnienia naramienny, zegarowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Aparat domierzenia ciśnienia elektryczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mankiety do kardiomonitorów, ciśnieniomierzy dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mankiety do kardiomonitorów, ciśnieniomierzy dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Mankiet do podawania płynów infuzyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 9 Resuscytator silikonowy autoklawowalny dla dorosłych oraz dzieci.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Resuscytator silikonowy, autoklawowalny dla dorosłych oraz noworodków i niemowląt z przeznaczeniem dla Oddziałów Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Stojak do kroplówek na kółkach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Płyn do maszynowego mycia naczyń do zmywarki przemysłowej typu ZK 08.5 EP firmy Lozamet.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831210-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) formularze asortymentowo-cenowe (dot. Części 1-13), stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)