GuidZP400 |
76ae3673-4350-4fbd-a7c4-d68d83f15d92
|
Biuletyn |
574790-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Krośnieński
|
Regon |
97077095000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krosno Odrzańskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 830 218,
|
Zamawiajacy fax |
683 830 236
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@powiatkrosnienski.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.powiatkrosnienski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego LUBUSKIE 2020 (RPO L2020) Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatkrosnienski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatkrosnienski.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni aplikacji internetowych i pracowni urządzeń techniki komputerowej w Europejskim Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gubinie
|
Numer referencyjny |
OR.272.00010.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni aplikacji internetowych i pracowni urządzeń techniki komputerowej w Europejskim Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
w Gubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się, że należycie wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 dostaw sprzętu IT o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda oraz złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami, potwierdzającymi należyte wykonanie umowy.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę oraz w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony w sytuacji gdy:
a) jeden z wykonawców wspólnie składający ofertę wykaże, że samodzielnie należycie wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zamówienia, o których mowa w pkt 9.2.3 ppkt 1);
b) jeden z podmiotów, na którego zasoby powołuje się Wykonawca samodzielnie należycie wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienia o których mowa w pkt 9.2.3 ppkt 1).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ wraz z dokumentami, potwierdzającymi należyte wykonanie umowy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
formularz cenowy wraz z formularzem parametrów technicznych wymaganych
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 4 ust. 7 - 8 oraz zmian danych adresowych - wymagających zawiadomienia w formie pisemnej, złożonego przez osobę umocowaną do tej czynności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
1) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych jest możliwa wyłącznie
w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu stron umowy, przy założeniu, że wprowadzona zmiana nie powoduje pogorszenia parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, nie powoduje wzrostu jego ceny i jest korzystna dla Zamawiającego.
2) W związku okolicznościami opisanymi w pkt. 1 możliwe jest zmniejszenie wartości umowy,
o której, mowa w § 5 ust. 1.
3) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|