Zakup, dostawa oraz montaż zestawu do endoskopii

Publication date 2019-07-19
End date 2019-07-29 00:00:00
Instytucja "Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu
Miejscowość Międzyrzecz
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576426-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż zestawu do endoskopii na potrzeby Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określono w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d37ecefb-9a6c-4d05-8a7b-8c48b103db02
Biuletyn 576426-N-2019
Zamawiajacy nazwa "Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu
Regon 21036841800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Międzyrzecz
Zamawiajacy kod pocztowy 66-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 428 298
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@szpitalmiedzyrzecz.pl
Adres strony url www.szpitalmiedzyrzecz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalmiedzyrzecz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmiedzyrzecz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Obowiązkowa jest forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Międzyrzecki Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa oraz montaż zestawu do endoskopii
Numer referencyjny ZP/N/7/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż zestawu do endoskopii na potrzeby Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określono w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żądany dokument składa każdy z Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie, że zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175), Szczegółowy załącznik cenowy wraz z szczegółowym opisem oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię poświadczoną notarialnie. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żądane Oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z dodatkiem nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)