DOSTAWA APARATU „ANGIO-OCT” DLA ODDZIAŁU OKULISTYKI

Publication date 2019-07-19
End date 2019-07-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575377-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA APARATU „ANGIO OCT” DLA ODDZIAŁU OKULISTYKI Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
2.Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ i Załączniku Nr 2A do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - parametry wymagane. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SIWZ, stanowiącym wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 065019ea-7eb1-4224-8de9-eca94d565156
Biuletyn 575377-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 12810530000000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, poczta kurierska, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP ul. Bialska 104/118 42-200 Częśtochowa (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA APARATU „ANGIO-OCT” DLA ODDZIAŁU OKULISTYKI
Numer referencyjny DEZ.26.072.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA APARATU „ANGIO OCT” DLA ODDZIAŁU OKULISTYKI Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. 2.Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ i Załączniku Nr 2A do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - parametry wymagane. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SIWZ, stanowiącym wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Opis przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe /opisy/ foldery / prospekty / ulotki / fotografie/ oświadczenie Wykonawcy / informacje producenta oferowanego asortymentu/, potwierdzające, spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Załączniku Nr 2A do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - Parametry wymagane - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem z zaznaczeniem której pozycji dotyczy dokument. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) Oświadczenie Wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie RP - zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu. 2.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 niniejszej SIWZ, musi złożyć każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu Cywilnego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP). Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. - Dz. U. z 2018, poz. 1993), zwanym dalej ,,rozporządzeniem”, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3a Ustawy PZP). 6. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty(oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów, dotyczy to również podwykonawców. 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy(oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Wypełnioną i podpisaną tabelę pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry wymagane oferowanego asortymentu(oryginał), sporządzoną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 5) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (spółki cywilne/konsorcja) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący załącznik do siwz
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Treść klauzuli RODO oraz informacje dotyczące MPP zawiera SIWZ dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.szpitalparkitka.com.pl

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)