Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu – część III”

Publication date 2019-07-19
End date 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Grudziądz
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575364-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 przy ul. Kasprowicza 4 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym wraz z montażem i uruchomieniem (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego):
1.1 Monitor interaktywny z wbudowanym komputerem – 1 szt.,
1.2 Osprzęt do monitora - głośniki – 1 zestaw,
1.3 Program antywirusowy – 17 szt.,
1.4 Komputer monitor interaktywny – 16 szt.,
1.5 Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 1 szt.,
1.6 Nawigator PC – 1 szt.,
1.7 Pakiet biurowy – 17 szt.,
1.8 Stoliki przepierzone - 16 szt.
1.9 Słuchawki do odsłuchu z mikrofonem – 17 szt.,
1.10 Pulpit sterowniczy: jednostka centralna systemu językowego – 1 szt.,
1.11 Wzmacniacz stereo z cyfrową regulacją siły głosu – 1 szt.,
1.12 Rekorder – oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy – 1 szt.,
1.13 Moduł procesora dźwięku z regulacją barwy tonu oraz symulacją zakłóceń – 1 szt.,
1.14 Moduł cyfrowy regulacji siły głosu z mikrofonów oraz ze źródeł dźwięku – 1 szt.,
1.15 Głośnik – 1 szt.,
1.16 Biurko – 1 szt:,
1.17 Okablowanie – 1 kpl.
Okres gwarancji dla pozycji od 1.1 do 1.17: minimum 2 lata.
Czynności realizowane w pracowni językowej:
1) dokonywanie podziału uczniów na grupy zróżnicowane liczebnie (maksymalnie 16 grup), które jednocześnie realizują własne, odrębne ćwiczenia przydzielone przez nauczyciela,
2) praca uczniów w grupach,
3) swobodne przełączanie uczniów pomiędzy grupami,
4) konwersacje w różnych konfiguracjach osobowych:
- nauczyciela z pojedynczym uczniem, parą uczniów lub cała grupą uczniów z możliwością przełączenia dyskusji do innych wybranych uczniów lub wybranej grupy uczniów,
- w grupie uczniów z kontrolą przez nauczyciela,
- w grupie uczniów z nauczycielem z możliwością transmisji do wybranych uczniów lub wybranej grupy uczniów,
- praca w parach (maksymalnie 16 par), które równocześnie prowadzą dialogi nie słysząc się nawzajem, z podkładem dźwiękowym lub z nauczycielem, z transmisją do innych słuchaczy lub bez transmisji,
5) podsłuch dowolnego ucznia, pary uczniów lub całej grupy,
6) zapis rozmów na magnetofonie cyfrowym w formacie WAV, MP3 lub innym,
7) wysyłanie programu/audycji z dowolnego źródła (magnetofon, DVD, komputer) do wybranych uczniów,
8) prowadzenie wykładu przez nauczyciela przez głośniki.
9) czasomierz odmierzający czas pracy użytkowników,
10) możliwość podłączenia komputera z zainstalowanym oprogramowaniem do rejestracji i odtwarzania dźwięku,
11) indywidualna regulacja siły głosu w słuchawkach,
12) regulacja głośności wyjść i wejść audio,
13) tworzenie list obecności uczniów z sortowaniem i przyporządkowaniem uczniów z listy do numerów stanowisk,
14) włączenie lub wyłączenie podsłuchu własnego uczniów,
15) możliwość szybkiego importu listy uczniów z dzienników elektronicznych,
16) regulacja głośności wejść audio z przypisaniem nazwy wejść liniowych,
17) cyfrowa regulacja siły głosu dla każdego ucznia osobno lub dla wszystkich (uwzględnia potrzeby uczniów słabo słyszących i niedosłyszących),
18) możliwość podłączenia lokalnej pętli indukcyjnej do każdego stanowiska ucznia (uwzględnia potrzeby uczniów słabo słyszących i niedosłyszących z indukcyjnymi aparatami słuchowymi),
19) możliwość zdefiniowania przycisków symbolizujących stanowiska uczniów.

Funkcje dostępne dla ucznia (słuchacza):
praca indywidualna, odsłuch programu nauczania zadanego przez lektora (możliwość pracy z minimum czterema różnymi programami równocześnie), odsłuch wykładu nauczyciela, konwersacja z nauczycielem, innym uczniem lub wybraną grupą uczniów, powtarzanie zwrotów po nauczycielu nagranym na nośniku audio, kontrola poprawności własnej wymowy, praca w parach i w grupach, podsłuch przez nauczyciela wybranego ucznia, pary lub grupy uczniów, konwersacja wybranego ucznia, pary uczniów lub grupy uczniów z nauczycielem, odsłuch programu nauczania przez grupy, w każdym trybie możliwe jest nagrywanie wypowiedzi na magnetofon nauczyciela, w każdym trybie uczeń posiada podsłuch swojego głosu.

1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia:
- własnym transportem i na własny koszt, dokonując rozładunku, montażu, uruchomienia oraz bezpłatnego przeszkolenia osób wskazanych w § 1 ust. 7 umowy w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji sprzętu i wyposażenia,
- zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w opisie,
- fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego w pełni sprawnego, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych,
- zgodnie z parametrami technicznymi podanymi w załącznikach, które należy traktować jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne.
2. Wykonawca może zaproponować sprzęt i wyposażenie o lepszych parametrach technicznych.
Zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne do opisanych parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o parametrach i właściwościach funkcjonalnych, jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem zamieszczonym w SIWZ ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, cechy, parametry zbliżone do opisanego produktu. Produkt równoważny musi przede wszystkim prowadzić do osiągnięcia tożsamego celu edukacyjnego i być przeznaczony dla uczniów na poziomie zawodów wskazanych w opisie.
3. Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem dostawy musi spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r., poz. 2047).
4. Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę musi być kompletne.
5. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem w stosunku do którego istnieje konieczność posiadania certyfikatu, atestu lub deklaracji producenta/wykonawcy za zgodność z normą, niezbędne dokumenty.
6. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem wszelkie niezbędne dokumenty – w języku polskim – konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu i wyposażenia, w tym w szczególności: dokumenty gwarancyjne, instrukcje, atesty, homologacje, certyfikaty oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa.
7. Dostarczony sprzęt i wyposażenie pozostaje własnością Wykonawcy do momentu skontrolowania ich jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
9. Minimalny okres gwarancji został określony w opisie przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji określany jest przez Wykonawcę w pełnych latach. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji.
10. Serwis gwarancyjny i okresowe przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu przechowywania sprzętu i wyposażenia tj. siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 (ul. Kasprowicza 4, 86-300 Grudziądz). Okresowe przeglądy gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany realizować w zakresie oraz z częstotliwością wymaganą przez producenta sprzętu i wyposażenia.
11. Szczegółowe wymagania w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia pracowni, gwarancji i serwisu sprzętu i wyposażenia określają wzory umów stanowiące załączniki do SIWZ.
12. Zamawiający wymaga, aby sprzęt i wyposażenie było dostępne dla wszystkich użytkowników.
13. Przedmiot zamówienia związany jest z działalnością dydaktyczną realizowaną przez Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 w Grudziądzu, w związku z tym Wykonawca składając ofertę może skorzystać z zapisów art. 83 ust 1 pkt. 26 a i ust. 14 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2174). Zgodnie z przywołaną Ustawą, opodatkowaniu stawką podatku w wysokości 0% podlegają towary wymienione w Załączniku nr 8 do w/w Ustawy, w tym między innymi: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6742719d-1853-4845-b203-7ca88c980d29
Biuletyn 575364-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Grudziądz
Regon 87111883300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 510 233
Zamawiajacy fax 564 510 233
Zamawiajacy email bzp@um.grudziadz.pl
Adres strony url www.bip.grudziadz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grudziadz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grudziadz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Grudziądzu, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Referat Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój 335.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu – część III”
Numer referencyjny FE.042.8.12.2016
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 przy ul. Kasprowicza 4 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym wraz z montażem i uruchomieniem (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego): 1.1 Monitor interaktywny z wbudowanym komputerem – 1 szt., 1.2 Osprzęt do monitora - głośniki – 1 zestaw, 1.3 Program antywirusowy – 17 szt., 1.4 Komputer monitor interaktywny – 16 szt., 1.5 Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 1 szt., 1.6 Nawigator PC – 1 szt., 1.7 Pakiet biurowy – 17 szt., 1.8 Stoliki przepierzone - 16 szt. 1.9 Słuchawki do odsłuchu z mikrofonem – 17 szt., 1.10 Pulpit sterowniczy: jednostka centralna systemu językowego – 1 szt., 1.11 Wzmacniacz stereo z cyfrową regulacją siły głosu – 1 szt., 1.12 Rekorder – oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy – 1 szt., 1.13 Moduł procesora dźwięku z regulacją barwy tonu oraz symulacją zakłóceń – 1 szt., 1.14 Moduł cyfrowy regulacji siły głosu z mikrofonów oraz ze źródeł dźwięku – 1 szt., 1.15 Głośnik – 1 szt., 1.16 Biurko – 1 szt:, 1.17 Okablowanie – 1 kpl. Okres gwarancji dla pozycji od 1.1 do 1.17: minimum 2 lata. Czynności realizowane w pracowni językowej: 1) dokonywanie podziału uczniów na grupy zróżnicowane liczebnie (maksymalnie 16 grup), które jednocześnie realizują własne, odrębne ćwiczenia przydzielone przez nauczyciela, 2) praca uczniów w grupach, 3) swobodne przełączanie uczniów pomiędzy grupami, 4) konwersacje w różnych konfiguracjach osobowych: - nauczyciela z pojedynczym uczniem, parą uczniów lub cała grupą uczniów z możliwością przełączenia dyskusji do innych wybranych uczniów lub wybranej grupy uczniów, - w grupie uczniów z kontrolą przez nauczyciela, - w grupie uczniów z nauczycielem z możliwością transmisji do wybranych uczniów lub wybranej grupy uczniów, - praca w parach (maksymalnie 16 par), które równocześnie prowadzą dialogi nie słysząc się nawzajem, z podkładem dźwiękowym lub z nauczycielem, z transmisją do innych słuchaczy lub bez transmisji, 5) podsłuch dowolnego ucznia, pary uczniów lub całej grupy, 6) zapis rozmów na magnetofonie cyfrowym w formacie WAV, MP3 lub innym, 7) wysyłanie programu/audycji z dowolnego źródła (magnetofon, DVD, komputer) do wybranych uczniów, 8) prowadzenie wykładu przez nauczyciela przez głośniki. 9) czasomierz odmierzający czas pracy użytkowników, 10) możliwość podłączenia komputera z zainstalowanym oprogramowaniem do rejestracji i odtwarzania dźwięku, 11) indywidualna regulacja siły głosu w słuchawkach, 12) regulacja głośności wyjść i wejść audio, 13) tworzenie list obecności uczniów z sortowaniem i przyporządkowaniem uczniów z listy do numerów stanowisk, 14) włączenie lub wyłączenie podsłuchu własnego uczniów, 15) możliwość szybkiego importu listy uczniów z dzienników elektronicznych, 16) regulacja głośności wejść audio z przypisaniem nazwy wejść liniowych, 17) cyfrowa regulacja siły głosu dla każdego ucznia osobno lub dla wszystkich (uwzględnia potrzeby uczniów słabo słyszących i niedosłyszących), 18) możliwość podłączenia lokalnej pętli indukcyjnej do każdego stanowiska ucznia (uwzględnia potrzeby uczniów słabo słyszących i niedosłyszących z indukcyjnymi aparatami słuchowymi), 19) możliwość zdefiniowania przycisków symbolizujących stanowiska uczniów. Funkcje dostępne dla ucznia (słuchacza): praca indywidualna, odsłuch programu nauczania zadanego przez lektora (możliwość pracy z minimum czterema różnymi programami równocześnie), odsłuch wykładu nauczyciela, konwersacja z nauczycielem, innym uczniem lub wybraną grupą uczniów, powtarzanie zwrotów po nauczycielu nagranym na nośniku audio, kontrola poprawności własnej wymowy, praca w parach i w grupach, podsłuch przez nauczyciela wybranego ucznia, pary lub grupy uczniów, konwersacja wybranego ucznia, pary uczniów lub grupy uczniów z nauczycielem, odsłuch programu nauczania przez grupy, w każdym trybie możliwe jest nagrywanie wypowiedzi na magnetofon nauczyciela, w każdym trybie uczeń posiada podsłuch swojego głosu. 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia: - własnym transportem i na własny koszt, dokonując rozładunku, montażu, uruchomienia oraz bezpłatnego przeszkolenia osób wskazanych w § 1 ust. 7 umowy w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji sprzętu i wyposażenia, - zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w opisie, - fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego w pełni sprawnego, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych, - zgodnie z parametrami technicznymi podanymi w załącznikach, które należy traktować jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne. 2. Wykonawca może zaproponować sprzęt i wyposażenie o lepszych parametrach technicznych. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne do opisanych parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o parametrach i właściwościach funkcjonalnych, jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem zamieszczonym w SIWZ ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, cechy, parametry zbliżone do opisanego produktu. Produkt równoważny musi przede wszystkim prowadzić do osiągnięcia tożsamego celu edukacyjnego i być przeznaczony dla uczniów na poziomie zawodów wskazanych w opisie. 3. Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem dostawy musi spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 4. Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę musi być kompletne. 5. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem w stosunku do którego istnieje konieczność posiadania certyfikatu, atestu lub deklaracji producenta/wykonawcy za zgodność z normą, niezbędne dokumenty. 6. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem wszelkie niezbędne dokumenty – w języku polskim – konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu i wyposażenia, w tym w szczególności: dokumenty gwarancyjne, instrukcje, atesty, homologacje, certyfikaty oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa. 7. Dostarczony sprzęt i wyposażenie pozostaje własnością Wykonawcy do momentu skontrolowania ich jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. 9. Minimalny okres gwarancji został określony w opisie przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji określany jest przez Wykonawcę w pełnych latach. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji. 10. Serwis gwarancyjny i okresowe przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu przechowywania sprzętu i wyposażenia tj. siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 (ul. Kasprowicza 4, 86-300 Grudziądz). Okresowe przeglądy gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany realizować w zakresie oraz z częstotliwością wymaganą przez producenta sprzętu i wyposażenia. 11. Szczegółowe wymagania w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia pracowni, gwarancji i serwisu sprzętu i wyposażenia określają wzory umów stanowiące załączniki do SIWZ. 12. Zamawiający wymaga, aby sprzęt i wyposażenie było dostępne dla wszystkich użytkowników. 13. Przedmiot zamówienia związany jest z działalnością dydaktyczną realizowaną przez Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 w Grudziądzu, w związku z tym Wykonawca składając ofertę może skorzystać z zapisów art. 83 ust 1 pkt. 26 a i ust. 14 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2174). Zgodnie z przywołaną Ustawą, opodatkowaniu stawką podatku w wysokości 0% podlegają towary wymienione w Załączniku nr 8 do w/w Ustawy, w tym między innymi: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących zmiany sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy – w przypadku braku sprzętu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji). W takim przypadku Wykonawca przekaże Zamawiającemu propozycję sprzętu o tych samych lub wyższych parametrach – po cenie nie wyższej niż w ofercie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) – zwanym dalej jako „RODO”, informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest zamawiający: gmina-miasto Grudziądz z siedzibą Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1. Kontaktować się z administratorem można w następujący sposób: a) listownie: ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, b) telefonicznie: 56 45 10 200, c) e-mail: bip@um.grudziadz.pl lub sekretariat@um.grudziadz.pl. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych e-mail: p.mazur@um.grudziadz.pl, oraz pisemnie na adres wskazany na stronie http://bip.grudziadz.pl/strony/16801.dhtml. *. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu – CZĘŚĆ III”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ____________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)