GuidZP400 |
72b64437-2225-4624-a80d-9d5361fa91cf
|
Biuletyn |
576198-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych
|
Regon |
10420591000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
77/85
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-977
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 645 36 90,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 645 39 57
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@polskieradio.pl,
|
Adres strony url |
www.prsa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.prsa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.prsa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej zgodnie z pkt 19.1 SIWZ. Ofertę opisaną zgodnie z pkt 18.15 SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do skrzyni wystawionej w holu budynku (stary budynek)oznaczonej zgodnie z 19.1 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
POlskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A.
|
Numer referencyjny |
BZP.B5.36.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z umieszczonymi logotypami Polskiego Radia S.A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, w tym
1) wizualizacja gadżetów reklamowych – w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od daty zawarcia umowy,
2) dostarczenie gadżetów reklamowych – w terminie 11 dni liczonych od dnia przyjęcia wizualizacji bez zastrzeżeń.
Do terminu wykonania zamówienia nie wlicza się terminu przewidzianego na weryfikację
i zatwierdzenie przez Zamawiającego wizualizacji, o której mowa w § 3 ust. 5 wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ) oraz terminu na dokonanie odbioru gadżetów reklamowych, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ, wykonawcy ubiegający się
o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą:
a. wypełniony Formularz oferty – według wzoru stanowiącego Załączniku nr 2 do SIWZ,
b. wypełniony Formularz cenowy – według wzoru stanowiącego Załączniku nr 3 do SIWZ,
c. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana treści umowy może nastąpić w granicach umocowania zawartego w art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach w zakresie:
1) zmiany rodzaju dostarczanych gadżetów reklamowych w przypadku, gdy gadżet reklamowy stanowiący przedmiot oferty, został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę gadżet reklamowy posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż gadżet reklamowy będący przedmiotem zamówienia. Warunki dotyczące ceny, dostawy, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian.
2) podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usług z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania części przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy), adresu podwykonawcy.
2. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|