Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2019-07-19
End date 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575919-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego - przenośnego zestawu ratunkowego - 1 kpl., szkolenie i usługa gwarancyjna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 054c77d3-efe9-4ac0-8921-e079232f2422
Biuletyn 575919-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Regon 10132188000000
Zamawiajacy adres ulica Krasińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 54/56
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-755
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 852 689, 261 852 309,
Zamawiajacy fax 261 852 715
Zamawiajacy email przetargi@wiml.waw.pl,
Adres strony url www.wiml.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak Inny sposób: w formie pisemnej na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Kraińskiego 54/56, 01 - 755 Warszawa, bud. nr 2 pok. nr 37 – Punkt Ewidencyjny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny 10/ZP/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego - przenośnego zestawu ratunkowego - 1 kpl., szkolenie i usługa gwarancyjna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Forma dokumentów: Dokumenty, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa: a) Dokument potwierdzający, że oferowany w przetargu sprzęt medyczny spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019r., poz. 175 z późn. zm.) - dokument potwierdzający zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub do używania wyrobu) lub dokument potwierdzający dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru (druk zgłoszenia, powiadomienia, wniosek o przeniesienie danych lub urzędowe potwierdzenie wpisu do bazy danych prowadzone przez ww. Prezesa), jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia, powiadomienia lub przeniesienia danych, a w przypadku wyrobów nie podlegających temu obowiązkowi – oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia / powiadomienia / przeniesienia danych, z odpowiednim odwołaniem się do przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 r., poz. 175 z późn. zm.). Forma dokumentów: Dokumenty, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału. Uwaga: - Niniejszego oświadczenia (wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ) nie należy składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było skutecznie złożone, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.) - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Działając w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy: 1) zmianę zaoferowanego produktu w przypadku wycofania przez Wykonawcę lub producenta produktu objętego przedmiotem umowy i wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta na rynek polski nowego produktu pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi wycofanemu oraz może być stosowany w miejsce produktu wycofanego, co Wykonawca potwierdzi pisemnym oświadczeniem, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie, 2) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie w szczególności zmiany podatku VAT, o ile zmiany te mają bezpośredni wpływ na postanowienia umowy. 3. Zmiany umowy nie mogą powodować zmiany charakteru całego zamówienia przez zastąpienie zamówienia innym przedmiotem zamówienia lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności opisanych w ust. 2 oraz wystąpienie strony powołującej się na warunek z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)