Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2019-07-22
End date 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576901-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z podziałem na poniżej wymienione części:
Część 1 – Dostawa komputera przenośnego nr 1 – 1 szt.,
Część 2 – Dostawa komputera przenośnego nr 2 – 1 szt.,
Część 3 – Dostawa komputera przenośnego nr 3 – 1 szt.,
Część 4 – Dostawa komputera przenośnego nr 4 – 2 szt.,
Część 5 – Dostawa jednostki centralnej komputera nr 1 – 1 szt.,
Część 6 – Dostawa jednostki centralnej komputera nr 2 – 1 szt.,
Część 7 – Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego nr 1 – 1 szt.,
Część 8 – Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego nr 2 – 1 szt.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio do części).
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ).
Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA! W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 2174 ze zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9d2e46c-cebb-4bab-9a96-adbbfb63d055
Biuletyn 576901-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Regon 13530000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-031
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 375 965
Zamawiajacy fax 815 375 965
Zamawiajacy email zampubl@umcs.lublin.pl
Adres strony url www.umcs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.umcs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.umcs.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, Budynek Rektoratu, pokój 1204
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny PN/08-2019/DOP-a
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z podziałem na poniżej wymienione części: Część 1 – Dostawa komputera przenośnego nr 1 – 1 szt., Część 2 – Dostawa komputera przenośnego nr 2 – 1 szt., Część 3 – Dostawa komputera przenośnego nr 3 – 1 szt., Część 4 – Dostawa komputera przenośnego nr 4 – 2 szt., Część 5 – Dostawa jednostki centralnej komputera nr 1 – 1 szt., Część 6 – Dostawa jednostki centralnej komputera nr 2 – 1 szt., Część 7 – Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego nr 1 – 1 szt., Część 8 – Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego nr 2 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA! W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2018r. poz. 2174 ze zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6.4 ppkt 1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1 SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony w pkt 6.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 6.2 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w §9 ust. 1 wzoru umowy. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Jężyk polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – Dostawa komputera przenośnego nr 1 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część 1 – Dostawa komputera przenośnego nr 1 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – Dostawa komputera przenośnego nr 2 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część 2 – Dostawa komputera przenośnego nr 2 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 - Dostawa komputera przenośnego nr 3 - 1szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część 3 - Dostawa komputera przenośnego nr 3 - 1szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa komputera przenośnego nr 4 - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego nr 4 - 2 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa jednostki centralnej komputera nr 1 - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część 5 - Dostawa jednostki centalnej komputera nr 1 - 1szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 – Dostawa jednostki centralnej komputera nr 2 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część 6 – Dostawa jednostki centralnej komputera nr 2 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7 – Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego nr 1 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część 7 – Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego nr 1 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8 – Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego nr 2 – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część 8 – Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego nr 2 – 1 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Właściwości techniczne
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)