Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu kuchennego dla Oddziału Rewita Miedzyzdroje

Publication date 2019-07-22
End date 2019-07-30 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576742-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392212009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu kuchennego dla Oddziału Rewita Międzyzdroje w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be479f00-e838-4c48-a028-71fe24a059dc
Biuletyn 576742-N-2019
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 14299025400000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia dwwam.nowybip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja dwwam.nowybip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta polska, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW REWITA So. z o.o. Oddział Rewita Międzyzdroje, ul. Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu kuchennego dla Oddziału Rewita Miedzyzdroje
Numer referencyjny RWT/OMDZ/272/PZP/03/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu kuchennego dla Oddziału Rewita Międzyzdroje w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39221200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty Wykonawca załączyć ma: - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz cenowo-ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ i wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku: a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Łaczna cena oferty brutto
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)