GuidZP400 |
b013cf4c-9b82-4754-abfb-a498dc5063c6
|
Biuletyn |
577359-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
|
Regon |
00028897500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Banacha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-097
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48225991701,
|
Zamawiajacy fax |
+48225991714
|
Zamawiajacy email |
zp@spcsk.pl,
|
Adres strony url |
https://dzp.spcsk.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://dzp.spcsk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Poprawa dostępności i jakości procedur z zakresu elektroterapii i elektrofizjologii w leczeniu inwazyjnym niewydolności serca, migotania przedsionków i zaburzeń rytmu w SP CSK w Warszawie" nr POIS.09.02.00-00-0029/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://dzp.spcsk.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dzp.spcsk.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, parter Blok B pok. 2.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu nr POIS.09.02.00-00-0029/16 dla Pracowni Elektrofizjologii Klinicznej Kliniki Kardiologii UCK WUM w zakresie: Pakiet (Część) 1: Sprzęt komputerowy, Pakiet (Część) 2 Sprzęt serwerowy nr DZP.262.126.2019
|
Numer referencyjny |
DZP.262.126.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu nr POIS.09.02.00-00-0029/16 dla Pracowni Elektrofizjologii Klinicznej Kliniki Kardiologii UCK WUM w zakresie: Pakiet (Część) 1: Sprzęt komputerowy, Pakiet (Część) 2 Sprzęt serwerowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia: maksymalnie 7 dni od daty podpisania umowy. Informacje dotyczące RODO znajdują się w SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty oświadczenie własne potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy – sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2.Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.dzp.spcsk.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia.
2. Dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała upoważniona osoba (jeżeli podpisuje pełnomocnik - Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). - dokumenty wymagane na dzień złożenia oferty
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: maksymalnie 7 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt komputerowy. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: maksymalnie 7 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt serwerowy. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |