GuidZP400 |
f2452a7c-8ab5-44b5-ac1c-3365e2544dd8
|
Biuletyn |
575085-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dziemiany
|
Regon |
19167513200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 8 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dziemiany
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-425
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 880 022
|
Zamawiajacy fax |
586 880 128
|
Zamawiajacy email |
msynak@dziemiany.pl
|
Adres strony url |
bip.dziemiany.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu / projektu: „Akademia nauki”, nr RPPM.03.02.01-22-0092/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.dziemiany.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.dziemiany.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Złożenie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Dziemianach, ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany - biuro nr 14 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu ICT do przedszkoli na terenie Gminy Dziemiany
|
Numer referencyjny |
ZP 6/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ICT do przedszkoli na terenie Gminy Dziemiany. 2. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem sprzętu ICT, wniesienie, montaż, trwałe okablowanie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załączniki nr 1 do SIWZ. Wymieniony w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najpóźniej w 2019 roku, nieużywany, nieregenerowany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: a) Użyteczność dla osób o różnej sprawności, w tym dla osób niepełnosprawnych b) Elastyczność w użytkowaniu c) Proste i intuicyjne użytkowanie d) Czytelna informacja e) Tolerancja na błędy f) Wygodne użytkowanie bez wysiłku g) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania h) Percepcja równości. 6. Okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w
postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w
postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w
postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego
zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika.
Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo
należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji
prac, w szczególności w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp, a ponadto w
przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn.
„Zakup sprzętu ICT do przedszkoli na terenie Gminy Dziemiany”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dziemiany realizujący swoje zadania przez Urząd Gminy Dziemiany, ul. 8-go Marca 3, 83-425 Dziemiany
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Dziemiany jest p. Krzysztof Pukaczewski, tel.: 606 384 413, e-mail: pukaczewski@hotmail.com
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP 6/2019 p.n. „Zakup sprzętu ICT do przedszkoli na terenie Gminy Dziemiany” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dziemiany, 23 lipca 2019 r.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|