Dostawa do siedziby kupującego drukarek, monitorów, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, cyfrowych kopiarko-drukarek oraz urządzeń do transmisji danych cyfrowych.

Publication date 2019-07-23
End date 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577203-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331951004, 386521001, 301200006, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Drukarka atramentowa 1
Drukarka laserowa nr 1 1
Drukarka laserowa nr 2 1
Drukarka laserowa nr 3 1
Drukarka laserowa nr 4 1
Skaner płaski 1
Skaner sieciowy A4 1
Monitor nr 1 1
Monitor nr 2 2
Monitor nr 3 1
Projektor 5
Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe nr 1 1
Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe nr 2 2
Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe nr 2 + dodatkowy komplet tuszy 1
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe nr 1 1
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe nr 2 1
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne nr 3 1
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne nr 4 1
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe nr 5 1
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne nr 6 3
Cyfrowa kopiarka-drukarka A4/A3 nr 1 1
Cyfrowa kopiarka-drukarka A4/A3 nr 2 1
Przełącznik sieciowy urządzenia do transmisji danych cyfrowych) 1
Zestawy szkoleniowe CISCO (urządzenia do transmisji danych cyfrowych) 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a23dcd0-962a-46c5-af7f-41b9ff3c849a
Biuletyn 577203-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Regon 19006413600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śmidowicza
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-127
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 262 537
Zamawiajacy fax 261 262 963
Zamawiajacy email a.parasinska@amw.gdynia.pl
Adres strony url www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej www.amw.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.gdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa do siedziby kupującego drukarek, monitorów, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, cyfrowych kopiarko-drukarek oraz urządzeń do transmisji danych cyfrowych.
Numer referencyjny 90/ZP/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Drukarka atramentowa 1 Drukarka laserowa nr 1 1 Drukarka laserowa nr 2 1 Drukarka laserowa nr 3 1 Drukarka laserowa nr 4 1 Skaner płaski 1 Skaner sieciowy A4 1 Monitor nr 1 1 Monitor nr 2 2 Monitor nr 3 1 Projektor 5 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe nr 1 1 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe nr 2 2 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe nr 2 + dodatkowy komplet tuszy 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe nr 1 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe nr 2 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne nr 3 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne nr 4 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe nr 5 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne nr 6 3 Cyfrowa kopiarka-drukarka A4/A3 nr 1 1 Cyfrowa kopiarka-drukarka A4/A3 nr 2 1 Przełącznik sieciowy urządzenia do transmisji danych cyfrowych) 1 Zestawy szkoleniowe CISCO (urządzenia do transmisji danych cyfrowych) 1
Cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym (załącznik nr 3) do SIWZ, wypełnione tabele z załącznika nr 4. Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokościach: Cz. V – 2 500,00 zł. Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 45 ust. 3 Pzp). Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu np.: z powodu wycofania go z produkcji, lub zaprzestania produkcji danego produktu (zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane – poparte stosownym oświadczeniem producenta. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami przedmiotu umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny umowy wynikającej z oferty przetargowej
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią dane zawarte w formularzu oferty
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Inż. J. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia/; - inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pan/Pani /Michał Myszkowski, kontakt: m.myszkowski@amw.gdynia.pl, 261262529/ *; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 90/ZP/19/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Załącznik do SIWS Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Oświadczenie wykonawca składa razem z ofertą.   oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Drukarki, skanery, monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Drukarka atramentowa 1 Drukarka laserowa nr 1 1 Drukarka laserowa nr 2 1 Drukarka laserowa nr 3 1 Drukarka laserowa nr 4 1 Skaner płaski 1 Skaner sieciowy A4 1 Monitor nr 1 1 Monitor nr 2 2 Monitor nr 3 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa projektory, urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Projektor 5 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe nr 1 1 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe nr 2 2 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe nr 2 + dodatkowy komplet tuszy 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe nr 1 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe nr 2 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne nr 3 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne nr 4 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe nr 5 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne nr 6 3
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa cyfrowe kopiarko-drukarki A4/A3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Cyfrowa kopiarka-drukarka A4/A3 nr 1 1 Cyfrowa kopiarka-drukarka A4/A3 nr 2 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa przełącznik sieciowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przełącznik sieciowy urządzenia do transmisji danych cyfrowych) 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zestawy szkoleniowe CISCO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zestawy szkoleniowe CISCO (urządzenia do transmisji danych cyfrowych) 1
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)