Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej (DFP.271.64.2019.SP)

Publication date 2019-07-24
End date 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576493-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0338c7e-6cf4-4fbd-9168-8d5cc5c1b285
Biuletyn 576493-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url www.su.krakow.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złozyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro, pok. 20A
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej (DFP.271.64.2019.SP)
Numer referencyjny DFP.271.64.2019.SP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej. Zamówienie zostało podzielone na 6 części.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 578099,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 specyfikacji powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 specyfikacji stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Materiałów firmowych – np. folderów, katalogów, materiałów informacyjnych, kart charakterystyki, ulotek, instrukcji lub wyciągu z instrukcji, dokumentacji technicznej, świadectw rejestracji, oświadczeń producenta – potwierdzających, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (parametry graniczne załącznik nr 1a). Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których części i pozycji (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiony materiał dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.2.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego załączniki nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionych dokumentów w formie edytowalnej. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).3. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6.1 specyfikacji składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli zostały określone) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: - dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, - dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1 700,00 zł Część 2 1 000,00 zł Część 3 4 000,00 zł Część 4 2 500,00 zł Część 5 1 000,00 zł Część 6 2 500,00 zł Część 6 3 500,00 zł W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany istotnych postanowień umowy reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ będący jej integralną częścią
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35052,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Koszulki wprowadzające z igłą dotętniczą jednoczęściową w zestawie - 1 500 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 54864,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Mikroprowadniki do zabiegów neuroradiologicznych - 90 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 202692,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Cewnik umożliwiający dostęp dystalny do zabiegów neuroradiologicznych - 95 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 115824,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamykacz naczyniowy - 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 51816,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Cewnik prowadzący do zabiegu trombektomii - 60 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów radiologii i neuroradiologii interwencyjnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 117851,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Stent do naczyń mózgowych - 10 szt. Mikrocewnik do wprowadzania stentów do naczyń mózgowych- 25 szt
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)