Dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów w ramach projektu „Wiedza to potęga!”

Publication date 2019-07-24
End date 2019-08-02 00:00:00
Instytucja Gmina Sulmierzyce
Miejscowość Sulmierzyce
Województwo łódzkie
Branża
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Wyroby artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577848-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 378200002, 301959207, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów dla projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 pn. „Wiedza to potęga!”.
Część 1 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów plastycznych, książek oraz płyt z muzyką relaksacyjną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.
Część 2 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tablic magnetycznych oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia eksperymentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.
Część 3 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 310 zestawów materiałów edukacyjnych dla dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.
Część 4 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tablic interaktywnych, tabletów, drukarek, komputerów przenośnych (laptop), projektorów oraz monitorów interaktywnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.
3.2) Zamawiający informuje, iż nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33876a1e-f3b4-45dc-9e30-5c169ce09a1e
Biuletyn 577848-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Sulmierzyce
Regon 59064818400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Urzędowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sulmierzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 98-338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 846 056
Zamawiajacy fax 446 846 057
Zamawiajacy email sulmierzyce@gminyrp.pl
Adres strony url http://www.sulmierzyce.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sulmierzyce.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie Urzędu Gminy Sulmierzyce
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów w ramach projektu „Wiedza to potęga!”
Numer referencyjny IZP.271.1.18.2019.AS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów dla projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 pn. „Wiedza to potęga!”. Część 1 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów plastycznych, książek oraz płyt z muzyką relaksacyjną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Część 2 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tablic magnetycznych oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia eksperymentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Część 3 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 310 zestawów materiałów edukacyjnych dla dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Część 4 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tablic interaktywnych, tabletów, drukarek, komputerów przenośnych (laptop), projektorów oraz monitorów interaktywnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. 3.2) Zamawiający informuje, iż nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia Część 1 zamówienia - Zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 21 dni od zawarcia umowy. Część 2 zamówienia - Zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 21 dni od zawarcia umowy. Część 3 zamówienia - Zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 21 dni od zawarcia umowy. Część 4 zamówienia - Zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 21 dni od zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku dla żadnej z Części zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku dla żadnej z Części zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku dla żadnej z Części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Zakres oświadczenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym określono w Rozdziale II SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1) Formularz ofertowy, 2) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.) wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA Zamawiający informuje, iż Sekcja III pkt. III.3) niniejszego nie daje możliwości wskazania, iż Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia jedynie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia własnego na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty i złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 9. Wymagania dotyczące wadium 9.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Części 1 zamówienia. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Części 2 zamówienia. Oferta składana na wykonanie Części 3 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.150,00 zł (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych 00/100). Oferta składana na wykonanie Części 4 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.650,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 310). 9.3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Kleszczów Oddział w Sulmierzycach. Nr rachunku: 27 8978 0008 0030 1846 2000 0140 z dopiskiem: Wadium – Dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów w ramach projektu „Wiedza to potęga!”– Część …….. zamówienia 9.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne zostaną uznane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 9.6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 9.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 9.8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.14. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 9.15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisano we wzorze umowy (Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
IV 4 4 data 2019-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sulmierzyce Dane tele-adresowe Zamawiającego: Gmina Sulmierzyce 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1 Nr fax: 44 684-60-57 Adres e-mail: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sulmierzyce jest Pan Mateusz Borowski, kontakt: mateusz.borowski@elitpartner.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów w ramach projektu „Wiedza to potęga!”; Znak sprawy: IZP.271.1.18.2019.AS 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane oraz archiwizowane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w tym przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 10) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów plastycznych, książek oraz płyt z muzyką relaksacyjną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Część 1 zamówienia - Zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 21 dni od zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów dla projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 pn. „Wiedza to potęga!”. Część 1 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów plastycznych, książek oraz płyt z muzyką relaksacyjną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Zamawiający informuje, iż nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa do siedziby Zamawiającego tablic magnetycznych oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia eksperymentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195920-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Część 2 zamówienia - Zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 21 dni od zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów dla projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 pn. „Wiedza to potęga!”. Część 2 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tablic magnetycznych oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia eksperymentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Zamawiający informuje, iż nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa do siedziby Zamawiającego 310 zestawów materiałów edukacyjnych dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Część 3 zamówienia - Zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 21 dni od zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów dla projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 pn. „Wiedza to potęga!”. Część 3 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 310 zestawów materiałów edukacyjnych dla dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Zamawiający informuje, iż nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa do siedziby Zamawiającego tablic interaktywnych, tabletów, drukarek, komputerów przenośnych (laptop), projektorów oraz monitorów interaktywnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Część 4 zamówienia - Zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie maksymalnie 21 dni od zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych, tablic interaktywnych, materiałów dydaktycznych, materiałów edukacyjnych oraz komputerów dla projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 pn. „Wiedza to potęga!”. Część 4 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tablic interaktywnych, tabletów, drukarek, komputerów przenośnych (laptop), projektorów oraz monitorów interaktywnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych zawarto w Rozdziale V SIWZ. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Zamawiający informuje, iż nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria 2) termin realizacji zamówienia (T)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria 1) cena oferty (C)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)