Dostawa nici chirurgicznych, siatek do przepuklin oraz taśm do korekty nietrzymania moczu u kobiet, staplerów i ładunków oraz klipsów do laparoskopii

Publication date 2019-07-24
End date 2019-08-02 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577659-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych, siatek do przepuklin oraz taśm do korekty nietrzymania moczu u kobiet, staplerów i ładunków oraz klipów do laparoskopii - zgodnie z załączonymi pakietami określonymi w załączniku nr 1 do siwz.

Pakiet 1 – szwy wchłanialne krótkiego i średniego czasu wchłaniania
Pakiet 2 – szwy niewchłanialne
Pakiet 3 – szwy niewchłanialne specjalistyczne
Pakiet 4 – szwy syntetyczne
Pakiet 5 – szew syntetyczny, wchłanialny, monofilamentowy
Pakiet 6 - materiały specjalistyczne I
Pakiet 7 - urządzenie do kontrolowanego zamykania ran
Pakiet 8 - siatki do leczenia zaburzeń dna miednicy mniejszej
Pakiet 9 – siatki wewnątrzotrzewnowe
Pakiet 10 - siatka do przepuklin niewchłanialna
Pakiet 11 - materiały specjalistyczne II
Pakiet 12 - taśma kolagenowa
Pakiet 13 - staplery, ładunki
Pakiet 14 -klipsy do laparoskopii
Pakiet 15 – zestaw szewny do adaptacji zerwanych ścięgien
Pakiet 16 – implanty ginekologiczne I
Pakiet 17 – proszek homeostyczny
Pakiet 18 – trokary

• Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.175 z pózn. zm.) i z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
• Okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy.
• Na opakowaniu jednostkowym musi być umieszczona etykieta z nazwą wyrobu, składem,
datą ważności i numerem serii.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do dostarczenia bezpłatnych próbek (możliwość nie zachowania sterylności) na zamawiane wyroby. Miejsce i termin ich dostarczenia będą określone odrębnym pismem.
3.1.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 18 części (Pakiety nr 1 - 18) zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 220ef318-43ed-4eff-9382-8aa7315dc759
Biuletyn 577659-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 00000308318000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Skarżysko-Kamienna
Zamawiajacy kod pocztowy 26-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 39 56 290, 516 209 290
Zamawiajacy fax 41 25 32 944, 25 30 757
Zamawiajacy email zoz@zoz.com.pl, zamowieniapubliczne@zoz.com.pl
Adres strony url https://zozskarzysko.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozskarzysko.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formir pisemnej należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego- Sekretariat budynek administracyjny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nici chirurgicznych, siatek do przepuklin oraz taśm do korekty nietrzymania moczu u kobiet, staplerów i ładunków oraz klipsów do laparoskopii
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 18
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych, siatek do przepuklin oraz taśm do korekty nietrzymania moczu u kobiet, staplerów i ładunków oraz klipów do laparoskopii - zgodnie z załączonymi pakietami określonymi w załączniku nr 1 do siwz. Pakiet 1 – szwy wchłanialne krótkiego i średniego czasu wchłaniania Pakiet 2 – szwy niewchłanialne Pakiet 3 – szwy niewchłanialne specjalistyczne Pakiet 4 – szwy syntetyczne Pakiet 5 – szew syntetyczny, wchłanialny, monofilamentowy Pakiet 6 - materiały specjalistyczne I Pakiet 7 - urządzenie do kontrolowanego zamykania ran Pakiet 8 - siatki do leczenia zaburzeń dna miednicy mniejszej Pakiet 9 – siatki wewnątrzotrzewnowe Pakiet 10 - siatka do przepuklin niewchłanialna Pakiet 11 - materiały specjalistyczne II Pakiet 12 - taśma kolagenowa Pakiet 13 - staplery, ładunki Pakiet 14 -klipsy do laparoskopii Pakiet 15 – zestaw szewny do adaptacji zerwanych ścięgien Pakiet 16 – implanty ginekologiczne I Pakiet 17 – proszek homeostyczny Pakiet 18 – trokary • Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.175 z pózn. zm.) i z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. • Okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. • Na opakowaniu jednostkowym musi być umieszczona etykieta z nazwą wyrobu, składem, datą ważności i numerem serii. • Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do dostarczenia bezpłatnych próbek (możliwość nie zachowania sterylności) na zamawiane wyroby. Miejsce i termin ich dostarczenia będą określone odrębnym pismem. 3.1.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 18 części (Pakiety nr 1 - 18) zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ– Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 8 do SIWZ oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8 do SIWZ oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz.1785) – załącznik nr 8 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie, że wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.175 z pózn. zm.) - ważne deklaracje zgodności CE, bądź potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji - załącznik nr 5 do SIWZ materiały informacyjne (ulotki, prospekty) z numerem katalogowym, karty techniczne producenta i gotowego wyrobu oraz próbki wyrobów, potwierdzające parametry techniczno-użytkowe opisane w załączniku nr 1 do SIWZ, z zaznaczeniem którego zadania (pakietu) dotyczą załączone do oferty materiały
Inne dokumenty niewymienione Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym – załącznik nr 2, wraz z wypełnionym formularzem, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ Oświadczenia sporządzone w oparciu o wzory : załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ, dla siebie oraz alternatywnie dla każdego konsorcjanta oraz podmiotu który udostępnił zasoby Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowy, które będą podpisane w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, będą zawierały wszystkie zapisy podane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem treści oferty. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w zakresie dozwolonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w przypadku: 1) zmiany jakości, zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, 2) zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełniania lub wymiany. 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ust. 1 powyżej będą: 1) wprowadzony zostanie na rynek przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony i po jego darmowym przetestowaniu Zamawiający uzna ,że jest on takiej samej bądź lepszej jakości, 2) nastąpi przejściowy brak produktu objętego umowa przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych niż produkt objęty umową, 3) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, 4) zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, 5) zmianę ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian a zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT. 4. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – szwy wchłanialne krótkiego i średniego czasu wchłaniania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – szwy niewchłanialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – szwy niewchłanialne specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 – szwy syntetyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – szew syntetyczny, wchłanialny, monofilamentowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - materiały specjalistyczne I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - urządzenie do kontrolowanego zamykania ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - siatki do leczenia zaburzeń dna miednicy mniejszej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 – siatki wewnątrzotrzewnowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 - siatka do przepuklin niewchłanialna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - materiały specjalistyczne II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 - taśma kolagenowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 - staplery, ładunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14 -klipsy do laparoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15 – zestaw szewny do adaptacji zerwanych ścięgien
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16 – implanty ginekologiczne I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 17 – proszek homeostyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 18 – trokary
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych pakietów zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)