Na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach

Publication date 2019-07-26
End date 2019-08-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579218-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16:
Część nr1-Cewniki,kaniule
Część nr2-Koszule ,opaski, elektrody, żele,papiery
Część nr3-Wkłady,zestawy,klipsy
Część nr4-Sprzęt do spirometrii
Część nr5-Igły do zniaeczulenia
Część nr6-Wkłady do kontrastu do tomografu
Część nr7-Rurki do podawania cieczy
Część nr8-Zestawy PP
Część nr9-Strzykawki
Część nr10-Butelki,dreny Część nr11-Filtry,obwody oddechowe
Część nr12-Zawory,kraniki,igły
Część nr13-Pojemniki na odpady
Część nr14-Przyrzady
Część nr15-Plasterki,opatrunki
Część nr16-cewniki,worki
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f8f1faa-589c-4e24-82ea-e5d62505c668
Biuletyn 579218-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Regon 290391139
Zamawiajacy adres ulica Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-375
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3493500, 3493521,
Zamawiajacy fax 413 493 505
Zamawiajacy email m.waclawik@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
Adres strony url zozmswiakielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia zozmswiakielce.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja zozmswiakielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25-375 Kielce,ul.Wojska Polskiego 51
Nazwa nadana zamowieniu Na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Numer referencyjny 14/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr1-Cewniki,kaniule Część nr2-Koszule ,opaski, elektrody, żele,papiery Część nr3-Wkłady,zestawy,klipsy Część nr4-Sprzęt do spirometrii Część nr5-Igły do zniaeczulenia Część nr6-Wkłady do kontrastu do tomografu Część nr7-Rurki do podawania cieczy Część nr8-Zestawy PP Część nr9-Strzykawki Część nr10-Butelki,dreny Część nr11-Filtry,obwody oddechowe Część nr12-Zawory,kraniki,igły Część nr13-Pojemniki na odpady Część nr14-Przyrzady Część nr15-Plasterki,opatrunki Część nr16-cewniki,worki Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3.7.2 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 3.7.1 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia ,iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowane produkty będące przedmiotem zamówienia do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ,jeśli dotyczy. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia ww. dokumentów na żądanie Zamawiającego
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.7.1 Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia ,iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowane produkty będące przedmiotem zamówienia do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ,jeśli dotyczy. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia ww. dokumentów na żądanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 3.8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.9. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty określone w §7 ust.1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W powyższym przypadku mają zastosowanie przepisy §7 ust.2,3 i 4, §8 w/w rozporządzenia. 3.11. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o którym mowa w rozdz. 3 ust 35 lit a lub b SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne ,zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości ,zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym chyba ,że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.12. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.13. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy ,kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3.14. Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art..22 a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3.15. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 3.16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty określone w §7 ust.1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W powyższym przypadku mają zastosowanie przepisy §7 ust.2,3 i 4, §8 w/w rozporządzenia. 3.17. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o którym mowa w rozdz. 3 ust 35 lit a lub b SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne ,zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości ,zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym chyba ,że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.18. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.19. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy ,kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3.20. Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.22 a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany numeru katalogowego produktu, b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, f) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, g)wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, h) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, i) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, j) udzielenia przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w Aneksie do umowy. k) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 7.Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do wynagrodzenia lub jego części, o którym mowa w § 4 ust 1, objętego fakturami wystawionymi po dniu wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 8. Strony postanawiają, że w przypadku zmian: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Strony wprowadzą zmianę wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust 1 lub jego części, odpowiednią do kwoty, o jaką wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W celu wykazania wpływu powyżej wskazanych zmian na koszty wykonania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed danej zmiany oraz szczegółową kalkulację kosztów według stanu po wprowadzeniu zmiany, oraz wskaże kwotę, o jaką Wynagrodzenie powinno ulec zmianie. Zamawiający niezwłocznie ustosunkuje się do przedstawionych kalkulacji, w szczególności poprzez zaakceptowanie wskazanej przez Wykonawcę kwoty lub poprzez zgłoszenie zastrzeżeń, wskazanie omyłek rachunkowych lub żądanie wyjaśnień co do poszczególnych elementów kalkulacji.
IV 4 4 data 2019-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cewniki,kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr1-Cewniki,kaniule Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Koszule ,opaski, elektrody, żele,papiery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr2-Koszule ,opaski, elektrody, żele,papiery Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa wkłady,zestawy,klipsy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr3-Wkłady,zestawy,klipsy Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa sprzęt do spirometrii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr4-Sprzęt do spirometrii Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa igły do znieczulenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr5-Igły do znieczulenia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa wkłady do kontrastu do tomografu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr6-Wkłady do kontrastu do tomografu Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rurki do podawania cieczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr7-Rurki do podawania cieczy Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zestawy PP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr8-Zestawy PP Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr9-Strzykawki Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa butelki,dreny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr10-Butelki,dreny Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Filtry,obwody oddechowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr11-Filtry,obwody oddechowe Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zawory,kraniki,igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr12-Zawory,kraniki,igły Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pojemniki na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr13-Pojemniki na odpady Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Przyrządy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr14-Przyrzady Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Plasterki,opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr15-Plasterki,opatrunki Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Cewniki,worki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-16: Część nr16-cewniki,worki Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dane wskazane w załącznikach nr 4 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
  

Criterion

Kryteria cenna brutto
Znaczenie 80,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)