dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Publication date 2019-07-26
End date 2019-08-09 00:00:00
Instytucja ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Miejscowość Sochaczew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579194-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 49 zadań

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f1277f2-4a5a-49b9-a8bf-50e914756f1c
Biuletyn 579194-N-2019
Zamawiajacy nazwa ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Regon 17222233000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batalionów Chłopskich
Zamawiajacy adres numer domu 42436
Zamawiajacy miejscowosc Sochaczew
Zamawiajacy kod pocztowy 96-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 468 649 521
Zamawiajacy fax 468 649 525
Zamawiajacy email dor@szpitalsochaczew.pl
Adres strony url www.szpitalsochaczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalsochaczew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chlopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, sekretariat pok. 145
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer referencyjny EK-ZZ/ZP.261.32.D.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 49 zadań
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 313498,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert 3 dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości nie mniejszej niż 5 000 brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających te dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) wykaz 3 dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż 5 000 brutto każda, , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających te dostawy – załącznik nr 5 do SIWZ. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. c) Dokumenty dopuszczające do obrotu w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876)
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1. potwierdzony opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do siwz, 2. próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości: ( nie dotyczy zadania 48-49): - po 2 pary rękawic z każdej pozycji zadania nr 6, - po 1 opakowaniu igieł z zadania 4 poz. 4, 7, 9 - jedno opakowanie oryginalne(100szt) ostrzy z zadania 5 poz. 2 i 6 - jedno opakowanie oryginalne(100szt) rękawic z zadania 45 poz. 1, 2, 3, 4 rozm. M - po 1 sztuce sprzętu z każdej pozycji z pozostałych pakietów .
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie od 1 do 47
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie od 48 do 49
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)