Dostawa i montaż sufitowej lampy operacyjnej LED na blok operacyjny Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.

Publication date 2019-07-26
End date 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578126-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż lampy operacyjnej LED na blok operacyjny Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami technicznymi stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7dda076e-73b7-4fc9-8143-5dc41941e289
Biuletyn 578126-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Regon 11026815000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stępińska
Zamawiajacy adres numer domu 19/25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-739
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 318 60 00
Zamawiajacy fax 22 318 63 41
Zamawiajacy email zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
Adres strony url www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdział VI SIWZ. Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Czerniakowski Sp. z o.o., ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 106 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sufitowej lampy operacyjnej LED na blok operacyjny Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
Numer referencyjny 32/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż lampy operacyjnej LED na blok operacyjny Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami technicznymi stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Firmowe materiały informacyjne Producenta dla oferowanych produktów (w języku polskim) (karty katalogowe/techniczne/karty charakterystyki), zwane dalej FMI potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego sporządzone w języku polskim. W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów, zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ w FMI, Wykonawca dołączy oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów. 2. kopia Deklaracji Zgodności wystawionej przez wytwórcę wyrobu (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia); 3. kopia Certyfikatu CE/certyfikatów jednostek notyfikowanych, które brały udział w procedurze oceny zgodności wyrobu (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia); 4. oświadczenie o podleganiu/niepodleganiu obowiązkowi dokonania zgłoszenia/ powiadomienia danych o wyrobie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 211, ze zm.) oraz alternatywnie: a) w przypadku, gdy oferentem jest wytwórca wyrobu mający siedzibę na terytorium RP, złożenia oświadczenia o wywiązaniu się z obowiązku dokonania zgłoszenia na podstawie art. 58 ust. 1 lub art. 58 ust. 2 ww. ustawy; b) w przypadku, gdy oferentem jest importer lub dystrybutor, który jako pierwszy wprowadza wyrób na terytorium RP, złożenia oświadczenia o wywiązaniu się z obowiązku dokonania powiadomienia na podstawie art. 58 ust. 3 ww. ustawy, łącznie z oświadczeniem o tym, czy powiadomienia takiego już dokonano lub, że powiadomienia takiego dokona się zgodnie z przepisami ustawy, tj. w ciągu 7 dni od dnia wprowadzenia pierwszego wyrobu na terytorium RP; c) w przypadku, gdy oferentem jest inny aniżeli opisany w lit. b) dystrybutor lub wytwórca wyrobu nie mający siedziby na terytorium RP, złożenia oświadczenia, w którym poda się podstawy braku tego obowiązku łącznie z podaniem źródła zakupu zaoferowanego wyrobu (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia);
Inne dokumenty niewymienione 1) Uzupełniony załącznik nr 6 do SIWZ. 2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2:- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce. 3) Oferta stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 4)wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, 5)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 7)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJA WYMAGANIOM OKRESLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ: 2.1.Zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126), w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (warunki przedmiotowe): 2.1.1.Uzupełniony Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ zawierający: a)Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175) oraz: b)oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów wystawionych przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np. znak CE, Deklarację Zgodności, niezbędne świadectwa, atesty, certyfikaty, pozwolenia, zgłoszenia, świadectwa rejestracji wydane przez uprawnione organy np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Ministerstwo Zdrowia), w tym zgodne z art. 11 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175) c)oświadczenia, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE i posiada dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175) - deklarację zgodności CE; d)oświadczenia, iż dany asortyment oferowany w ramach przedmiot zamówienia nie jest wyrobem medycznym, jeśli dotyczy zamówienia; Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego dokumentu, potwierdzającego dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu oraz pozostałych wymienionych w lit. a). Na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 9.Dokumenty, o których mowa w ust. 8, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 9 stosuje się. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jak również warunki takich zmian Zamawiający określił w Projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ - Załącznik Nr 4
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu. Zamawiający dopuszcza wyłącznie rozliczenia w PLN. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę: prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją w ramach zamówienia na dostawy, zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał nazwy firm Podwykonawców, zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia żądania określonego w art. 25a ust. 5 ustawy Pzp, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje stawiania wymagań związanych z realizacja zamówienia dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 4 ww. ustawy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie stawia wymogu ani nie przewiduje możliwości składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy Pzp. W sytuacji sprzeczności postanowień SIWZ, wyjaśnień do SIWZ lub modyfikacji SIWZ w stosunku do ustawy Prawo zamówień publicznych, zastosowanie maja przepisy ustawy P.z.p.

Criterion

Kryteria Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Oferowany okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)