Dostawa przemysłowego sprzętu kuchennego

Publication date 2019-07-26
End date 2019-08-05 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Gastronomicznych im. Jarosława Iwaszkiewicza
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578188-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 393140006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem w ramach projektu pn. „Modernizacja i wyposażenie warsztatów kształcenia praktycznego w Zespole Szkół Gastronomicznych w Bydgoszczy” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 6.4.3 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT:
Część 1: Przemysłowy sprzęt kuchenny,
oraz dostawa w ramach projektu pn. „Akcja-kwalifikacja 2” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.1 kształcenie ogólne
i zawodowe w ramach ZIT, Poddziałanie 10.1.3 Kształcenie zawodowe w ramach ZIT:
Część 2: Wózki transportowe,
Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem dokonania własnych obmiarów w zakresie wyposażenia, które będzie wykonane „na wymiar”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 baf1d898-7aa3-4aa7-9b5c-5980fd8eb809
Biuletyn 578188-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Gastronomicznych im. Jarosława Iwaszkiewicza
Regon 18298100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 493 861,
Zamawiajacy fax 523 493 861
Zamawiajacy email zsg@edu.bydgoszcz.pl,
Adres strony url http://bip.edu.bydgoszcz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Akcja-kwalifikacja 2” oraz :"Modernizacja i wyposażenie warsztatów kształcenia praktycznego w Zespole Szkół Gastronomicznych w Bydgoszczy"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny placówka oświatowa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Gastronomicznych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 5, 85-066 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przemysłowego sprzętu kuchennego
Numer referencyjny ZSG.226261.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem w ramach projektu pn. „Modernizacja i wyposażenie warsztatów kształcenia praktycznego w Zespole Szkół Gastronomicznych w Bydgoszczy” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 6.4.3 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT: Część 1: Przemysłowy sprzęt kuchenny, oraz dostawa w ramach projektu pn. „Akcja-kwalifikacja 2” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.1 kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT, Poddziałanie 10.1.3 Kształcenie zawodowe w ramach ZIT: Część 2: Wózki transportowe, Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem dokonania własnych obmiarów w zakresie wyposażenia, które będzie wykonane „na wymiar”.
Cpv glowny przedmiot 39314000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu wykazania spełniania powyższego warunku (dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie w części 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy przemysłowego sprzętu kuchennego (każda z dostaw o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wykaz zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa, 3) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp (zawarte w pkt 6 formularza oferty),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; 2) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego; 3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 4) wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy; 5) w przypadku, gdy oferowany model sprzętu zostanie wycofany z produkcji możliwa jest zmiana modelu sprzętu na model inny, tego samego producenta, o nie gorszych parametrach technicznych, co sprzęt zaproponowany w ofercie, pod warunkiem przedstawienia stosownego oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji modelu sprzętu, który został zaproponowany w ofercie; 6) zmiana terminu realizacji umowy – w przypadku uzasadnionego i udokumentowanego przez Wykonawcę (np. informacją od producenta) tymczasowego braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku, w części dotyczącej wskazanych pozycji.
IV 4 4 data 2019-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przemysłowy sprzęt kuchenny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39314000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wózki transportowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39314000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)